Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIl i ikke slette dette ? gider ikke flere underlige beskeder, dette er droppet af alle jeg kender

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej Alle Mlm´er 

Jeg har netop tegnet mig op til et nyt produkt efter de sidste 10 år med en masse nej nej nej og nej tak´er :)

Produktet jeg har tegnet mig op til er som sagt nyt, med nyt mener jeg mig som 3 led. 

Jeg ønsker ikke at beskrive produktet her men i kan kontakte mig på 20657909 hvis i ønsker at vide mere.

Du er :

1. I gang med andre produkter

2. Min et års erfaring med salg at mlm produkter.

3. Du forstår muligheden ved at være med fra start. 

I må hellere end gerne spøge om alt mellem himmel og jord. I skal også nok få svar men det er ikke sikkert jeg kan (vil) svare på det hele i dag. 

Produktet vi sælger er ikke en hemmelig ged med 5 ben. Vi er blot forsigtige i opstarten da vi ikke ønsker at få flere 100 sælgerer. Bonus planen er lidt anderledes end i får har set. Den er sat op sådan at det ikke betaler sig at have mere end 2 ben. Da det 3 simpelhen ikke giver noget. På den måde vil alle kommer til at hjælpe hinanden da det er den eneste måde at tjene penge på.

De normale setup med div. bonuser findes jo klart nok også her. 

Produktet et kosttilskud som har vist sig at være rigtig sundt ikke mere ikke mindre. Det giver lidt mere overskud uden at være fyldt med alle mulige og umulige former for koffein hverken natur ikke kemisk :) 

Ps. Det smager meka godt :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kan du gøre bedre. Alt det her hemmeligkrammerier gavner hverken dig, pruduktet, firmaet eller branchen.

Det er da ufattelig, at eftyer alle de år har man ikke lært at smide gåsen på bordet.

Hvis du vil være seriøs, så luk posen op.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dette er et nyt produkt og jeg ønsker ikke at finde 100 forskellige personer og slet ikke åbne op for vores forretnings planen før vi går i luften med det nye produkt :) 

Grunden til jeg ikke vil det er at vi som sagt kun er i 3 led og under en opstart. Når de første 10 led er fundet (udvalgt) kommer der en masse information :) 

Der er bestemt ikke noget som er hemmeligt omkring produktet men for at hemmelig holde vores forretnings indtil vi har premiere på produktet bliver det nød til at være sådan. 

Jeg lavede blot dette indlæg for at kunne erhverve folk som ved hvad det betyder at komme til i toppen :)

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Reberholt:

Der er bestemt ikke noget som er hemmeligt omkring produktet men for at hemmelig holde vores forretnings indtil vi har premiere på produktet bliver det nød til at være sådan. 

Jeg lavede blot dette indlæg for at kunne erhverve folk som ved hvad det betyder at komme til i toppen :)

 

Uha, Thomas... sådan en omgang kommentar fra dig vil du få slag for - eller rettere det rammer osse vi andre - den kritiske pøbel er nådesløs på Amino!

Jeg må være direkte spydig og bemærke at du ikke kan have ret meget erfaring i netværk, da det ikke handler om "at komme til i toppen" - for som i ALT ANDET får man ingenting foræret medmindre man arbejder med det - så det er muligt man kan kalde sig "jeg er i toppen", men det hjælper lige fedt uden personlige forretning som udspringer fra en selv - især i binære planer, som jeg fornemmer du "arbejder med".

Selvfølgelig er der langsigtet fordele hvis man er med i pionérfasen - men kun hvis man er vedholdende og har staminaen til at holde på den lange bane. Det er osse i pionérfasen man render hovedet mod muren - og det er bestemt ikke for alle at være med i den fase - og mange vil have meget mere ud af at "vente" til et godt pionérteam har kørt tingene godt i gang - både hvad angår kultur, logistik osv.

Er klar over at du naturligvis ikke kan eller må kaste direkte links eller info i et offentligt forum, såfremt dit nye selskab/produkt ikke er i Danmark endnu - men så var det - og er det - noget klogere helt at holde sig fra at poste et indlæg som dette i et så kendt forum som Amino. Jeg kan med sikkerhed sige at sad jeg som en del af pionérteamet for det du har gang i - og fangede ting der kan skade et indtog i Danmark, så vil der ikke være langt fra handling til compliance.

Regner med du forstår min pointe.... man skal være UHYRE forsigtig når man vil igang "før alle andre" med et selskab som endnu ikke har en konkret dato eller plan for officiel entré på et givent marked. Så et godt råd er at tænke sig om en ekstra gang. En tur i vridemaskinen på Amino kan betyde døden - for ALLE læser med - ALLE: journalister, tv - og ikke mindst magtfulde debatører ;-)

Mvh.

Lasse Burholt 

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Der er bestemt ikke noget som er hemmeligt omkring produktet men for at hemmelig holde vores forretnings indtil vi har premiere på produktet bliver det nød til at være sådan. 

Jeg lavede blot dette indlæg for at kunne erhverve folk som ved hvad det betyder at komme til i toppen :)

 

Uha, Thomas... sådan en omgang kommentar fra dig vil du få slag for - eller rettere det rammer osse vi andre - den kritiske pøbel er nådesløs på Amino!

Jeg må være direkte spydig og bemærke at du ikke kan have ret meget erfaring i netværk, da det ikke handler om "at komme til i toppen" - for som i ALT ANDET får man ingenting foræret medmindre man arbejder med det - så det er muligt man kan kalde sig "jeg er i toppen", men det hjælper lige fedt uden personlige forretning som udspringer fra en selv - især i binære planer, som jeg fornemmer du "arbejder med".

Selvfølgelig er der langsigtet fordele hvis man er med i pionérfasen - men kun hvis man er vedholdende og har staminaen til at holde på den lange bane. Det er osse i pionérfasen man render hovedet mod muren - og det er bestemt ikke for alle at være med i den fase - og mange vil have meget mere ud af at "vente" til et godt pionérteam har kørt tingene godt i gang - både hvad angår kultur, logistik osv.

Er klar over at du naturligvis ikke kan eller må kaste direkte links eller info i et offentligt forum, såfremt dit nye selskab/produkt ikke er i Danmark endnu - men så var det - og er det - noget klogere helt at holde sig fra at poste et indlæg som dette i et så kendt forum som Amino. Jeg kan med sikkerhed sige at sad jeg som en del af pionérteamet for det du har gang i - og fangede ting der kan skade et indtog i Danmark, så vil der ikke være langt fra handling til compliance.

Regner med du forstår min pointe.... man skal være UHYRE forsigtig når man vil igang "før alle andre" med et selskab som endnu ikke har en konkret dato eller plan for officiel entré på et givent marked. Så et godt råd er at tænke sig om en ekstra gang. En tur i vridemaskinen på Amino kan betyde døden - for ALLE læser med - ALLE: journalister, tv - og ikke mindst magtfulde debatører ;-)

Mvh.

Lasse Burholt´s blog

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klassisk fejl ikke at fortælle om det åbent, det får klokkerne til at ringe hos de kloge ;-)

Men held og lykke med det ;-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, sorry - kom ved en fejl til at poste dobbelt-op med mit svar - min browser havde ikke registreret første gang - troede jeg - og postede igen med rettelse af mit link. Hvis moderator eller anden læser med, meget gerne slette det ene svar som går igen to gange - ligeledes denne osse.

/Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

:) hele 2 gange Lasse så må du godt nok mene det :) 

Jamen jeg tager det da til mig. 

Vi har en dato !

Vi har produktet ! 

Pionerfasen dette kan jeg godt forstå jo der for jeg skriver her inde da vi ønsker at komme i kontakt med personer som virkelige ved og forstår hvad det vil sige at stå med et nyt produkt i pionerfasen. 

Jeg ønsker klart nok ikke at skulle gennem den tur de fleste får omkring mlm produkter :) Jeg har nu altid levet efter et klogt ord. "der skal 2 til at skændes" 

Kunne dette ikke være noget for dig at hører om ? Så skal du være mere end velkommen til at kontakte mig :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Reberholt:

Jeg lavede blot dette indlæg for at kunne erhverve folk som ved hvad det betyder at komme til i toppen :)

 

Det er ikke det altafgørende, det betyder bare, at du er startet før nogle andre.

Kom med et link til firmaet ( den går jeg ud fra eksisterer) .

Jeg tvivler overhoved ikke på dine ærlige hensigter, men dit indlæg ligner noget der siger: god forretning, nærmere informationer, så ring til mig.

Den er ikke gangbart, hvis man ønsker at blive taget seriøst.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Kunne dette ikke være noget for dig at hører om ? Så skal du være mere end velkommen til at kontakte mig :)

Lader lige min arrogance spille ind: Sandsynligheden for jeg IKKE kender det du sidder med er ekstremt lille, så Thomas, du kaster blot en sms til MIG med dit link / produktnavn / firma:     ;-)

Lasse - 28139035

Det bliver ikke postet eller på anden måde diskuteret her på Amino.

Men for nu lige at knytte en kommentar til det øvrige i din kommentar: Du kan jo blot lave indlægget hvor du lægger op til "Jeg har kastet mig over X-firma, idet jeg har vurderet følgende X ting - og samtidig gjort mig tanker om produktsegmentet, som er x kategori - her på Amino vil jeg gerne have input på de betragtninger jeg har gjort mig bla bla bla" - det er jo kun dig der vælger at kører en lang kamp på produkt, hvis du begynder at besvare konkrete ting om konkret produkt. Du holder dig blot til kategori. 

Catch my point?

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)