Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil donere mobildiskotek til Børnehjem/Handicaphjem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har planer om at "donere" en fest til et børnehjem, børneafdeling, handicaphjem eller lignende her op til jul.

Det går simpelthen ud på at jeg sammen med en eller anden institution arrangerer en fest, hvor jeg så levere mobildiskotek og dj.

Måske nogen af jer, på den ene eller anden måde, har været i forbindelse med sådan en institution, og synes min ide er god?

Så giv mig et hint, og jeg vil kontakte dem.

Det kunne desuden være super, hvis nogle af jer aminoer, har noget i også kunne smide efter sådan et arrangement.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:41
Hej Nikolaj

Kanon idé!

Hvis du vil have fat i fysisk/psykisk udviklingshæmmede mennesker (og det vil de elske!!! Bare husk at have Vikingerne, Bamses venner osv med, så bliver det den vildeste fest!), så ring til dit amt (hvis det stadig findes) og bed om en afdelingschef for området.

Det er sikkert ikke i et hjem eller et bofællesskab, at det er bedst (for småt og for få beboere) men så kan du holde en fest for et produktionsværksted for udviklingshæmmede (hvor de kommer fra flere bofællesskaber dagligt for at arbejde med det ene og det andet) - eller måske en sportsforening eller lignende. Det kan de finde ud af på amtet.

God fornøjelse!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:20
Tak!

Flere inputs?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)