Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner - sælger søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

For at starte vil jeg lige sige denne profil  kun er oprettet  grundet denne tråd, jeg er aktiv plus Amino bruger men har brug for at være anonym til første kontakt er oprettet, herefter ingen problem, dette skyldes jeg lige PT ligger i samarbejde med en anden som jeg ikke ønsker skal vide om dette endnu.

Tit ser vi at folk søger en partner fordi de har en ide til et projekt, tit et webprojekt hvor de søger en som kan føre deres drømme ud. Jeg vil så sige, her er det omvendt, jeg har et produkt som er udviklet og i salg, men mangler en partner eller sælger som kan markedsføre mit produkt og sælge det med en yderst attraktiv provision til følge (40% af alt salg) Om mig selv kan jeg sige jeg er utrolig dårlig til at sælge derfor søger jeg en partner.

Om selve produktet,  det er et CMS udviklet fra bunden, det kører uden problemer hos 8 kunder. Det er lækkert sat sammen og har alle nødvendige funktioner for at kunne trække en hjemmeside, også på SEO siden.

Den jeg søger skal have erfaring eller netværk indenfor IT området gerne erfaring med salg af webløsninger, dette her handler ikke bare om at tjene nemme penge men også at yde kommende kunder den service der er nødvendig for at disse er tilfredse og anbefaler mit produkt til andre, kort sagt succes på den gode måde. Du får så muligheden for at skabe succes indenfor dit område uden at hive en krone op ad lommen.

Skriv en PB til mig og fortæl lidt om dig selv og dine kompetencer.

Jeg skriver ikke til folk som skriver deres e-mail her i tråden, første kontakt bedes foregå igennem PB til min profil.

Ser frem til at høre fra jer.

Med Venlig Hilsen
SalePartner

Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)