Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Let tjente penge

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Vi er ved at lave en service som i kan tjene penge på, vi ér snart klar med en elektronisk time seddel som vi har lavet i samarbejde med C5 og econnomic, men har nogen herinede lyst til at sælge denne service er i meget velkomne vi går ikke så meget op i om i kalder den jeres eget kaldenavn

Vi skal bare have 25 kr md pr enhed der er tilmeldt så hvad i tager er helt op til jer selv der kan dog komme en ner udgift hvis integratinonen til økonomisystemerne er tidskrævende.

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Fra  nordicADmedia Skrevet kl. 20:49

Hej

Lyder interessant noget som du kan fortælle lidt mere omkring.  Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15082
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Web-siden.dk:

Vi er ved at lave en service som i kan tjene penge på, vi ér snart klar med en elektronisk time seddel som vi har lavet i samarbejde med C5 og econnomic, men har nogen herinede lyst til at sælge denne service er i meget velkomne vi går ikke så meget op i om i kalder den jeres eget kaldenavn

Vi skal bare have 25 kr md pr enhed der er tilmeldt så hvad i tager er helt op til jer selv der kan dog komme en ner udgift hvis integratinonen til økonomisystemerne er tidskrævende.

Smart at oplyse priser på Amino, som ranker mega højt på Google...

Så kan du risikere at ligge i toppen, og så kan alle kunder se, hva jeres sælger/partner/what ever betaler for service pr mdr...

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Web-siden.dk:

Smart at oplyse priser på Amino, som ranker mega højt på Google...

Så kan du risikere at ligge i toppen, og så kan alle kunder se, hva jeres sælger/partner/what ever betaler for service pr mdr...

Jamen der er ingen der ved hvem vores partner er, det ligger jeg også op til hvis du læser hvad jeg skrev vil du kunne se at dem som vil benytte det her med henblij på salg, selv skal navngive og designe systemet sådan det bliver deres eget......

Jeg dropper projrktet, og forventer i accepterer at tråden er lukket....

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:20

Kan du fortæl lidt mere om hvad dit system kan?

Er det nem at bruge osv ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:22

Ohhh Jeg accepter at tråden er lukket !

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:30

Hold da kæft.. det var godt nok et turn over der sagde spar fem :S

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 23:36

Ja men det er det bedste jeg at det bliver en diskutionstråd....Def var ikke det der var min intention....

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:39

Nu er det jo også en Debat side.. og du vil altid møde kritik. Jeg syntes så bare det er ærgeligt du ikke kan håndtere det. Den eneste det "går ud over" er dig selv.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 23:45

Tro mig det er en god service, og ikke kommensiel og kritik kan jeg godt klare, men det var ikke beretiget og jeg vil hellere lukke tråden end at tråden går hen og bliver en diskution men det var min beslutning.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)