Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj & sko - Eget design. Opstart?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej amino!

Jeg har tit haft tanken i hovedet, om at lave eget design til sko og t-shirts. Design, som skal være på skoen. Altså ikke design af selve "skoen".

Da jeg så disse design, blev jeg inspireret til at overveje det endnu mere.

Men jeg mangler at få en hel del afklaret.

Er der nogle herinde, der har erfaringer med opstart af eget design på fx. sko og/eller t-shirts? 

Personligt, har jeg 5 års erfaring i photoshop, og vil selv mene at jeg har kvalifikationerne til at springe ud i det. Alligevel vil jeg gerne have kontakt til nogle der kan hjælpe mig med opstart af projektet. 

Salget skal ske over nettet - altså via webshop. Dvs, at jeg ikke er til de alternativer, hvor andre sælger det for dig.

Det jeg har i tankerne at designe, er noget anderledes end det der allerede findes - noget eksklusivt!

Jeg ved godt det lyder meget "lige til". Men jeg vil gerne have Jer, til at uddybe processen lidt. Altså hvordan det evt. kunne gøres.

Jeg håber I kan forstå hvor jeg vil hen af, ellers må I lige råbe højt.

Glæder mig til at høre fra jer!

De bedste hilsner

Nichlas Boysen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36

Hej Nichlas!

Synes det lyder som en fed idé -har selv gået med den samme tanke, så tror jeg følger lidt med på din tråd og ser om jeg også kan bruge noget af det information du får, hvis det er iorden? :)

Held og lykke med projektet!

Venlig Hilsen

Andreas Rom Knudsen :)

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:17

Mange tak skal du have :)

Og du skal da være velkommen til at følge med.

Jeg havde ikke i tankerne, at starte stort ud. Det jeg vil, er at starte ud med en helt lille shop, og så bygge større og større. Har jo ikke de vilde penge at starte ud med.

Men råd er meget velkommen - venter i spænding :)

Hilsen Nichlas Boysen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)