Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på markedsføringsforum

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

http://Solormen.dk har nu eksisteret en måned og jeg kan derfor godt tænke mig høre følgende:

Hvad synes i om designet og brugervenligheden?
Er det tydeligt hvilke knapper man skal trykke på for at opret et nyt emne eller svar på et indlæg ?
Hvordan kan jeg få flere til at SKRIVE indlæg.-(Har pænt stigende LÆSENDE besøgende)
Noget som skal forbedres ?
Er der for mange kategorier?

NB: Jeg håber i vil hjælpe http://Solormen.dk lidt igang ved at skriv indlæg. Man behøver faktisk ikke registrere sig for at oprette et nyt emne eller svar på et eksisterende indlæg.
Tryk på "Opret et nyt emne" eller "Skriv et svar" knappen, så er du igang.:)
Det er tilladt at reklamere for sin hjemmeside,webshop osv i signaturen!

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 09:20

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:43

en blog op ad kunne være en gode ide  det skaber trafik til siden ved at skrive gode tekster og det kan forklare hvad markedsføring forummet omhandler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 16:48

God ide, men det kræver folk er villige til skrive blogs.:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:05

starten er svær så du må hellere lav lidt i starten det er det samme med alle iværksætter der starter en ny hjemmeside.

jeg mener selvfølgelige dig selv der arbejder med teksterne, desude lav lidt links til siden det skaber opmærksomhed til og så  findes siden derved bedre på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:21

Rigtig fed idé med et markedsføringsforum.

Mht. design så synes jeg overordnet godt om jeres template. Logoet kunne godt laves bedre! Gul-grå gradient er altid grimt. (Desuden forstår jeg ikke helt jeres navn, men lad det nu ligge :))

Det er nemt at finde rundt på, da det er bygget op omkring phpbb, som vi allesammen kender og har brugt. Knappernes design er jeg dog ikke vild med. De passer ikke ret godt sammen med resten af designet, og især skrifttypen er helt gal.

For at få flere til at skrive tror jeg selv, du har fat i noget af det rigtige: Der er for mange kategorier. Til at starte med kan I vel faktisk nøjes med "Offline markedsføring", "Online markedsføring" og "Off topic". Måske kan der godt være 2-3 mere, men jeg ville forsøge at holde det på maks. 5-6.

Derudover er det uheldigt at man, når man åbner et forum, bliver mødt med et advarselsskilt og link til Forumregler. I værste fald bliver folk simpelthen bange for at skrive indlæg, da det er meget tydeligt at man SKAL have læst reglerne først.

Håber min feedback kan bruges, for det er som sagt et rigtig fedt koncept, som jeg helt sikkert vil holde lidt øje med.

Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 08:55

1000 tak for jeres gode forslag.Jeg tænker lige lidt over jeres råd Big Smile

Synes i andre også der er for mange kategorier ?

Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 14:32

Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 00:39

Nogrn som har lyst og even til skrive nogle artikler om markedsføring....med sin lille nedeste i artklen?

Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:02

Jeg synes det er brugervenlig, men hvordan skriver man ANANYMT, altså som gæst der ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)