Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uhæmmet pral

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Og 7-9 km per liter skulle være et godt argument? :)

Så kører jeg hellere i en pøbel-bil som klarer 20-22.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg selv haft æren af deres Silver Aniversary model.

 

Lækkert interiør og ikke mindst lyd. Faktisk væsentlig bedre oplevelse og mere jeg end de Italienske

 

Dog tror jeg aldrig jeg ville vælge en sådan bil herhjemme. Jeg har det i forvejen skidt over hvor lidt jeg får for en halv. mio. kontra i udlandet. Penge som kunne give et bedre afkast i en anden investering 

 

Nu er der nogen som nævner SMART, hvilket faktisk er en smart ide, da den jo trods alt stadig vækker opsigt. Ikke mindst chokket over at det er en bil og ikke en forvokset el-bil. (Eller kører den på EL?)

 

 

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 12-12-2006 22:23:08 Forfatter: Idenion Og 7-9 km per liter skulle være et godt argument? :)

Så kører jeg hellere i en pøbel-bil som klarer 20-22.





 



Nu er det ikke til familie eller firma bil, men til sjov, så er 7-9 ok :-) 



 



et par must see for dem der gider biler...



 



&mode=related&search">
&mode=related&search
=        Vette 2006    hurtigere end  F40 og allePorsche. også som standart :-)



 
&mode=related&search">
&mode=related&search
=


&mode=related&search">
&mode=related&search
=


 



der en del fler...





 



Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-12-2006 22:34:29 Forfatter: Vejsmose
Nu har jeg selv haft æren af deres Silver Aniversary model.


Lækkert interiør og ikke mindst lyd. Faktisk væsentlig bedre oplevelse og mere jeg end de Italienske


Dog tror jeg aldrig jeg ville vælge en sådan bil herhjemme. Jeg har det i forvejen skidt over hvor lidt jeg får for en halv. mio. kontra i udlandet. Penge som kunne give et bedre afkast i en anden investering 


Nu er der nogen som nævner SMART, hvilket faktisk er en smart ide, da den jo trods alt stadig vækker opsigt. Ikke mindst chokket over at det er en bil og ikke en forvokset el-bil. (Eller kører den på EL?)




 

Silver Aniversary model, var det en 78er ?  der en orginal i Odense, rigtig fin

 

næææ ½mil. er ikke meget man får der i DK,,,, har lige købt en ML320 på guleplader til den pris :-/ og så kun på gul.  min først ikke amarikaner bil. nu efter 2mdr. er jeg begyndet at "kede mig" he must be V8

 

 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu var de 500K henvisning til den almindelig familiebil som vi alle render rundt og har

 

Og ja tror nok det var en ''78 er, dog speciel udgave. Sølvgrå og hvidt læderinteriør.

 

For så lige at sætte tingene lidt i kontrast, så vil jeg tro den vil kunne købes på den anden side af atlanten for 10K $ næppe en dk pris

 

Nu er biler ikke min store passion - er vist afsløret

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Når vi nu har gang i bil-snakken, så kan jeg da ikke lade være med at nævne en Aston Martin DB9. Eller en Aston Martin V8 Vantage, for den sags skyld - den er da lige en lille mill. billigere end DB9''eren.

 

Det er biler med stil! Der sælges kun ca. 3500 om året, på verdensplan. Britisk håndværk!

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)