Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uhæmmet pral

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-12-2006 23:14:06 Forfatter: Mikkel deMib
Dato: 11-12-2006 22:52:22 Forfatter: Martin Thorborg
Hvis du har en ide til hvordan vi lige konverterer 50 %, så siger du bare til ;-)
Vi konverterer godt 5 % og det vel egentlig meget godt.


Argh, Martin ... comon... 5% :) Det er er næsten siker på vi kan gøre bedre. Om det kan komme op top 50 må tiden vise, men jeg er ret overbevist om at den mindst kan fordobles ... Måske har jeg endda et par brugbare ideer ... hmm, hvor meget ville en fordoblin af konverteringen være værd ... hmm, lad mig se: 200 kr pr. licens * (10.000 * 5%) * 365 = 20 milioner kroner om året .... hmm :)



Hvis du kan hjælpe med at konvertere flere brugere, så kaster jeg gerne en spand guld efter dig.
Men jeg vil nu stadigvæk mene at 5 % er ok. Danskere konverterer 11 %, mens Polakker giver 0.001 % så det ender på 5, men med store udsving.

Dbh Martin
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med det!!!
11% på det danske marked er sgu da noget der rykker..

Må jeg så også smide mig i de stoltes rækker og sige at vi har fordoblet omsætningen i dette kvartal i forhold til sidste år samme kvartal :)
Men det er ikke bilen der har gjort det (tror jeg).. jeg kører stadig skoda octavia :D det er vist lige en anelse over plæneklipperen du kører ;)

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
"200 kr pr. licens * (10.000 * 5%) * 365 = 20 milioner kroner om året .... hmm :)"

 

Du skal bare skynde dig at sige ja tak til hjælpen, hvis ovenstående bruges som regnestok.

Regnestykket giver nemlig 36,5 mio (regn selv efter) - så bliver der også lidt til jer selv.

 

Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-12-2006 22:42:33 Forfatter:Martin Thorborg Så rundede vi for første gang 10.000 nye SPAMfighter brugere på en dag.
Det er en 4 dobling fra starten af året, så vi er sgu ret godt tilfredse :-)))

Dbh Martin

 

Tillykke med det! Det er rart at høre når tingene køre. Jeg har faktisk scoret en kasse øl, på spamfighters succes. Jeg havde nemlig vædet med en kammerat om spamfighters chancer for success. Jeg satsede på at det gik som det gjorde og min kammerat mente at i gik på røven inden 2 år.

 

Med hensyn til Vista, så tror jeg næppe det vil kunne mærkes på omsætningen. Der er nok en del gratis brugere som vil falde fra, men dem der vil have seriøs spamfjernelse (altså dem der for det meste også er villig til at betale) vil ikke give sig tilfreds med den integrerede version. Hvor mange virksomheder giver sig mon tilfreds med Windows XP indbyggede firewall? (ikke mange håber jeg)

 

 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-12-2006 11:03:48 Forfatter: Tulle
''200 kr pr. licens * (10.000 * 5%) * 365 = 20 milioner kroner om året .... hmm :)''


Du skal bare skynde dig at sige ja tak til hjælpen, hvis ovenstående bruges som regnestok.

Regnestykket giver nemlig 36,5 mio (regn selv efter) - så bliver der også lidt til jer selv.




Det er nok mig der ikke er så kvik, men jeg fatter ikke hvad du mener?
I starten af året havde vi 2.500 nye brugere om dagen og det er støt steget, så vi har ikke lige haft 10.000 om dagen i et år.
De 200 kr. er inkl. moms og det er vores omsætning ikke.

Men igen, jeg aner ikke hvad du mener?

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke helt lige hvordan jeg fik trykket forkert på regnemaskinen :) - det rigtige tal er rigtig nok 36,6 millioner. Min beregning gik på hvor meget en øgning af konverteringen fra 5-10% ville give i øget omsætning - fremadrettet, med udgangspunkt i hvor mange brugere der downloader nu. Omsætning er naturlivis ikke det samme som profit, men regnestykket viser alligevel hvor voldsomt øgningen af konverteringer spiller ind på en virksomheds regnskab, for specielt for soft-goods virksonheder, som SpamFighter, stiger omkostningerne o ikke proportionalt - der skal ikke nødvendigvis flere udviklingstimer til at sælge dobbelt så mange licenser. Det kræver naturligvis lidt mere suppoort og den slags, men det er stadig forbandet sundt for bundliniet at arbejde meget seriøst med netop optimering af konverteringer (hvilket jeg da også ved Martin allerede HAR knoklet helt vildt på - eller var det aldrig endt på de 5% det er på nu :))

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-12-2006 23:10:23 Forfatter: Martin Thorborg

Mht. hvor vi er om et år, så er det svært at sige, da jeg ikke kan gennemskue hvad Vista vil gøre ved biksen.
Der er bl.a. spamfilter indbygget i Windows Mail (Outlook Express) og det vil nappe noget af vores marked.

 


 

Windows Mail''s spam-filter er faktisk ret interessant. Jeg søgte lige lidt på nettet, og fandt denne beskrivelse: http://www.microsoft.com/athome/security/email/fightspam.mspx

 

De bruger Hotmail & Windows Live Mail brugerernes input til at vurdere om en mail er spam. Så på baggrund af mio. af brugeres vurderinger, træffer de beslutningen om en mail skal i inbox''en, eller SPAM-mappen.

 

Om det virker bedre end så mange andre filtre er svært at sige...

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kom da lige i tanke om, at jeg har en e-mail konto fra min internet-udbyder som jeg aldrig bruger, men den er fyldt med SPAM. Der lå 918 SPAM-mails i inbox''en, så jeg ville lige afprøve Windows Mail, og satte den til at hente dem via POP3.

 

Efter at Windows Mail har hentet posten, ligger der 57 mails i min inbox, og 861 i min SPAM-mappe.

 

Så det må give 93,79% af alt SPAM som den har fjernet...

 

Jeg var lidt for ivrig efter at hente mail, og glemte derfor at indstille Windows Mail til at beholde en kopi på serveren, så jeg senere kunne prøve at hente med en anden e-mail klient, med andre SPAM-filtre. Men det kunne man jo gøre...

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med 4 dobling  her fra :-)  Det må være dejlige at kunne 4 doble sit "salg" om året...



 



Tænk at sælge en lille ting til alle de "kunder" der du  Eks bare en Spamfighter  T-shirts hvor man laver 25kr på pr stk.  phyy det ville give godt :-)...  Men det er lidt sjovt at lave alle de der beregninger, Jeg har også en her. Mit gemmesnit salg er på 900kr pr kunde stor set.  man kunne så sige 100 kunder om dagen X 900 X 365 = uhaaa mange penge, men desvære kan man ikke holde 100 om dagen. Måske dog hvis man gik EU og ikke kun DK.  (DK er så satan lille) Men jeg ved ikke fordi jeg ikke "gider" måske fordi det ikke er noget nyt for mig. Måske man skal starte noget nyt og så tænke "stort" igen, man kan godt gå lidt "død" i det hvis man har lavet det samme i over 10år.



Side 2 ud af 4 (36 indlæg)