Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook marketing - kan det betale sig??

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Din røv har jeg ikke set, så det er generelt :-)

Jeg siger ikke at det let, men det er viden der er tilgængelig for alle.

Men det er ikke alle der gider at bruge flere tusinde timer på et projekt som dette, og det er hvad det kræver.

Så nej, alle kan ikke gøre det, for det er ikke alle der gider arbejde hård og koncentreret.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Din røv har jeg ikke set, så det er generelt :-)

Jeg siger ikke at det let, men det er viden der er tilgængelig for alle.

Men det er ikke alle der gider at bruge flere tusinde timer på et projekt som dette, og det er hvad det kræver.

Så nej, alle kan ikke gøre det, for det er ikke alle der gider arbejde hård og koncentreret.

Dbh Martin

 

Det vil jeg så give dig rigtig meget ret i. Der skal altid arbejdes hårdt og koncentreret hvis man vil opnå noget. Det jeg er mest bange for er at der er penge der ryger direkte i lokummet. Er måske ikke så risikovillig, som man bør være - men hårdtarbejdende, det er jeg! :-)

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:
for det er ikke alle der gider arbejde hård og koncentreret.

For hvis man gør det er alle ens projekter garanteret succes ? Kender nu en del der aldrig letter røven, men som har masser af penge, og en masse der knokler røven ud af bukserne og som ikke kan få det til at fungere.

Det nok lidt mere kompliceret, men lad os bare gå ud fra at det fordi alle folk er nogle dovne svin, så behøver vi ikke grave dybere :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Martin Thorborg:
for det er ikke alle der gider arbejde hård og koncentreret.

For hvis man gør det er alle ens projekter garanteret succes ? Kender nu en del der aldrig letter røven, men som har masser af penge, og en masse der knokler røven ud af bukserne og som ikke kan få det til at fungere.

Det nok lidt mere kompliceret, men lad os bare gå ud fra at det fordi alle folk er nogle dovne svin, så behøver vi ikke grave dybere :-)

Det er sjovt, jeg kender faktisk ingen der har mange penge og ikke laver meget??
Men ja, jeg kender mange der knokler og ikke får meget ud af det, men sjovt nok er det ofte folk der ikke fokuserer og fokus er nøglen.


Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

mine egne vegne kan jeg dog sige, at jeg altid har elsket at arbejde hårdt, det giver mig et adrenalin kick og er bare noget jeg kan lide af natur.

Andre kan godt lide at fede den, men kan samtidig tjene endnu flere penge end mig, selvom jeg arbejder hårdere. Det betyder ikke at jeg er dum, det betyder bare at vi har forskellige preferencer i livet. En masse hårdtarbejdende mennesker i samfundet er glade , selvom de ikke tjener kassen, andre er hårdtarbejdende og vil gerne en del penge, andre vil gerne tjene rigtig mange penge, andre behøver næsten ikke noget, andre gider slet ikke arbejde og lever af meget lidt (munke og andre livsstile der ikke ønsker en kompliceret materiel livsstil ).

Kort sagt, vi er alle, heldigvis, totalt forskellige i vores personlige sammensætning.

Hvad fanden har det med affilitate marketing at gøre ? Jo min hypotese er at sådan en som Simon er " født " til at lave det, han har fundet sit kald, og brænder derfor for det 100 % , og ideerne til at tjene penge på det , vælter ud af ham. Andre skal måske lave noget andet, selvom det lyder spændende at tjene en masse penge. For selvom det lød spændende at Simon tjente en masse penge, så husk du er ikke ham, du er dig. Måske mange penge slet ikke gør dig lykkelig ? Måske du hellere vil bruge mere tid på andre ting ? Måske Simon stopper om 2 år, fordi han har fundet ud af at han vil noget andet ? Livet har sine egne veje.

Hvis du stadig vil lave affiliate markedsføring, så bliv ved med at spørg, men det er meget end bare at lette røven, det handler om hvem du er ..

Personligt  kan jeg sige at jeg føler mig født til at lave markedsføring, alle de personlige kvaliteter som folk forbinder med mig Jimi, de er skræddersyet til den branche. Det tog mig bare mange år at finde ud af , at det var mig. Men da jeg fandt ud af det.. så lettede jeg røven :-) Og ikke nok med at jeg lettede den, jeg var så lykkelig over at have fundet mit kald, at jeg ikke kunne stoppe med at arbejde igen, fordi det var så sjovt.

Jeg er også 100 % bevidst om HVOR rig jeg vil være, og hvilken livsstil jeg vil føre, og hvad prisen og konsekvenserne er for den livsstil.

Det eneste gode tip jeg kan give i den retning, er at hvis du aldrig kan nok penge, så snak med en psykolog, fordi så er der et tomt rumt inden i , som penge ikke kan udfylde :-) Og det råd kan du tage med i banken :-)

Tilbage til ferien

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det er sjovt, jeg kender faktisk ingen der har mange penge og ikke laver meget??

Det gør jeg så, folk der er gode for flere hundrede millioner, og som ikke har knoklet specielt hårdt for det. Folk der har været  heldige med nogle investeringer, har startet det rette projekt på det rette tidspunkt, har fået de rette investorer henover og har outsourcet opgaverne. Bevares , de har da været på arbejde, men i forhold til hvor hårdt nogle mennesker knokler både her i DK og i andre lande i verdenen, så har de ikke lettet røven, men har stort set fået det hele serveret på et sølvfad.

Ligesom at det findes one hit wonders i musikkens verden, er da også en del af dem i forretningsverdenen, folk der ikke har de store evner, ikke har gjort noget specielt for det, men som fik foræret det hele. Jeg ved du selv er blevet beskyldt for det samme med Jubii, at " bare fordi du var den første med en portal... " osv. Og at du derfor besluttede dig for at modbevise det med Spamfighter. Det beviser jo egentlig at du godt ved at, der findes " business " folk derude, som har det hele foræret, uden at lette røven

Er jeg misundelig ? En gang var jeg, men overhovedet ikke mere. Nu har jeg vendt den om mentalt og tænkt " livet kan være nemt og ukompliceret, og at tjene penge kan være super nemt "

Og det er det faktisk også, når man er det rette sted mentalt.

Er du ikke på det sted mentalt, kan du knokle alt det du vil, du skal nok faile, du skal nok fucke det op.

Og hvor mange gange har vi set i forretningsverdenen ? Mange gange ! Og vi ser det endnu mere hos mennesker som er opdraget til at tro at det er hårdt og svært at tjene mange penge. Hvis vi opdrog til dem modsatte, så ville vi have flere succeshistorier.

At være enlig mor til 2, have ingen penge til julegaver, have en voldelig eksmand, have en søn på narko eller druk og stadig finde troen på kærligheden til livet, og til stadig at give den skalle, det er at lette røven... at tjene mange penge ? Give me a break.. thats just 2 easy

Men jo.. man skal lette røven, det bare ikke hele historien :-)

Og så fik jeg også fyret lidt historier af :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps:

Jeg ved vi er enige i de fleste af de her ting Martin, blev bare lidt træt af dit standardsvar med at " give den skalle " og " at lette røven " :-)

Men selvfølgelig jeg orker heller ikke at komme med hele den svada, hver gang der er nogen der spørger " hvordan får jeg succes ? "

Men nu havde jeg lige lyst til give los, så det gjorde jeg.

Næste gang, kommer der sikkert også bare et standardsvar fra mig af :-)

Nå, nu der altså ferie !

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen Jimmy, jeg kender INGEN der har kassen og ikke har knoklet.
Bevares, nogle arver og vinder i lotto, men de er få.
De andre du snakker om kender jeg intet til. I mine øjne eksisterer de ikke og jeg tror du undervurderer deres energi og arbejde.

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Bevares, nogle arver og vinder i lotto, men de er få.

Jeg sagde ikke at der var mange one hit wonders, jeg sagde bare de var der.

Men ja at give den en skalle, har sjældent ødelagt et projekt. Og nogen er blevet rige på nærmest kun at kunne give den en skalle, uden at være kloge , eller komme med gode ideer og er på det forkerte tidspunkt med den forkerte idè, men nægter at give op. Som sagt vi er alle forskellige.

Jeg håber du kan bruge det til noget Iryna :-) Og bare bliv ved med at spørg om affilitate. Jeg tredoblede min indtjeningFacebook første dag jeg prøvede det( efter at have hørt det med Simon), men tabte pengene igen næste dag :-)

Jeg kunne sikkert også knokle mig til at blive god til det, men det interesserer mig ikke specielt, så det gør jeg ikke. Havde jeg fortsat med at tredoble hver dag.. så havde jeg nok stadig synes det var indbringende ;-).. men kedeligt.

Og når jeg synes noget dybest set er kedeligt, så ved jeg af erfaring, at så fucker jeg op på et tidspunkt. Så kan jeg ligeså godt trække stikket med det samme, og lave det jeg synes er sjovt, og som jeg også lever godt af

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste ting til Iryna :

Jeg bruger slet ikke Amino til at finde ud af " hvordan tjener jeg penge på dit og dat ? ". For det meste hyggesnakker jeg bare, ellers bruger jeg det til at få svar på noget teknisk vedrørende SEO, som jeg lige står og skal have svar på, men jeg forventer slet ikke at nogen kan give mig en vej til succes, den kommer til mig på den måde den skal komme til mig. Nogle få er så venlige at de inviterer konkurrenter indenfor og udleverer alle deres hemmeligheder, men de fleste gør ikke.

Det bedste råd jeg kan give, er at udspionere de gode. Følg deres spor på nettet, og se hvad de roder med, og i hvilke foras de får deres svar. Har Simon Mørch måske et alias på internettet, som han i hemmelighed surfer rundt med, og samler info ? De smarte på nettet, har mange aliases så man får sværere ved at følge deres spor, fordi hvis du kan følge deres spor, kan du se hvor de har fundet guldet.

Det kræver noget research men kan lade sig gøre, uden at du har specielt meget teknisk viden, men bare tænker kreativt.

Lig mærke til at Simon ikke gav et eneste konkret råd i hans interview med Martin, det var mest en sludder for en sladder. Hyggeligt, men ingen hemmeligheder. Han gav dog et par links til nogle blogs han har læst, så følg de spor, og se om du kan finde Simon på de blogs han anbefaler, find hans alias derinde, og find så hans spor på nettet ved at søge på det alias.

Thomas Rosenstand sælger jo også for tiden en Adwords bog, som skulle hjælpe med at tjene penge på nogenlunde det samme som Simon, Adwords Lex hedder den :

Her er der adwords tips

Der er jeg da næsten sikker på at du kan få en masse gode råd, og så overføre dem til Facebook, hvis du vil det.

Hvorfor giver Thomas så de gode hemmeligheder væk ? Jeg tror han tjener så meget på andre ting, at han er ligeglad, og så kan man jo ligeså tjene en skilling på at give sin viden væk.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)