Synes det ser ret godt ud dit logo, meget simpelt og stilrent som jeg personligt godt kan lide. Når jeg ser logoet tænker jeg klassisk professionel fotograf.
Der er dog en lille ting ved din detalje med O'et, kan ikke helt se om der er en effekt inde i, noget skygge evt, dette vil jeg enten gøre mere tydeligt så man ikke "er i tvivl" ellers ville jeg fjerne det og lade figuren stå i én rød farve. Personligt ville jeg nok vælge det uden effekt da jeg tror det vil matche resten af logoets stil bedst.
Men alt i alt synes jeg nu det ser ret godt ud :)
Mvh. Glen
Glen Michaelsen Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje
jeg er enig med Glen i at det er dejligt enkelt og stilrent.
Hvis jeg skulle komme med noget alligevel, så sku' det lige være at det røde "o" virker adskilt fra de bogstaver det står ved siden af. Har du prøvet at beholde den sorte kant om "o" eller evt. lave den grå..?
Det ser ganske fint ud..stilrent som der bliver nævnt.
Man kan argumentere for om det er nødvendigt at have dannebrog OG en tekst der siger Danish photo..osv.. Der kan godt komme lidt snelandskab over det.. Hvis det giver mening :D ..
Det jeg mener er... Som beskuer behøver man ikke at læse Danish Photography OG se flaget.. Det er dobbeltkonfekt.
Som sagt.. Man kan argumentere for og imod.
Jeg ville nok hælde til uden flaget.. Prøv at lav et uden.. :)