Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé - Hjælp til at gøre det til virkelighed. :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle,

Som de andre har nævnt, så start med at læse E-pusher Light. Der finder du rigtigt mange god tips og ideer.

For en god ordens skyld smider jeg lige et link til den :  http://www.e-pusher.dk/

Det er en pdf-fil som du downloader, og den er ganske gratis.

Der er rigtigt mange ting du skal have styr på i forbindelse med etablering af virksomhed. Der er bla. noget omkring momsregistrering når man er under 18 - men det skulle efter sigende kunne lade sig gøre.

Jeg vil anbefale dig også at kigge på www.ivaerk.dk der har rigtigt mange gode artikler omkring det at starte en virksomhed.

Du skal også tænke på praktiske ting som : Hvor får jeg mine varer fra, Skal jeg have lager eller vil jeg benytte mig af drop-shipping, hvordan får jeg drevet kunder ind i min shop, hvordan beholder jeg de kunder jeg har, hvad med forsendelse af varer, reklamationer, returvarer osv.

Hvem skal stå for bogføring,regnskab, momsafregning ?

Så er der omkostninger til etablering og drift af webshop, markedsføring, betalingskort osv.

Hvis du forbereder dig godt, så får du (forhåbentligt) ikke så mange kedelige oplevelser.

Held og lykke med dit projekt

mvh

Jan

Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:06

Hej igen.

Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg gerne vil have svar på herinde fra jer...

Hvordan bliver man momsregistreret? Og hvilke fast udgifter betaler man på, hver måned?
Hvordan finder man leverandører??

Og hvordan finder man én, som kan lave en superfed hjemmeside?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:18

Hvordan bliver man momsregistreret?

Det kan du søge om via nettet, og herefter har du, hvis alt går vel, et cvr-nummer efter få dage.

Og hvilke fast udgifter betaler man på, hver måned?

Det korte svar er ingen. Der er ingen udgifter forbundet med og drive en enkeltmandsvirksomhed, hvis du selv kan klare regnskabet naturligvis. Den eneste udgift der kan komme for dig er måske noget hjemmeside-halløj (hosting).

Hvordan finder man leverandører??

Hvis du ikke allerede har én leverandører, eller en i tankerne, så skal du til og igang. Leverandøren må jo være det vigtigste. Du nævnte tidligere det var produkter fra udlandet, så dem må du jo have set et sted - Prøv og tag kontakt til disse virksomheder, og hør om de vil sælge dig produkterne. Ellers kan du søge lidt på alibaba.com

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:29

Hvis jeg var dig, ville jeg gøre en del ud af at netværke og få en masse gode råd af andre semiprofessionelle hundeelskere.

Min svigerinde er hundemassør og ejer af Villa Vov.

http://www.villavov.dk/villavov/sundhed_og_omtanke.html

Hvis du får et samarbejde med folk som hende, kan de måske anbefale dine (gode!) produkter til deres kunder.Smile

Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:29

Men det koster vel både, at have en hjemmeside et sted, men også at få en til, at lave det?
Og så at få varer hjem. Men det er selvfølgelig ikke som sådan faste mdr udgifter..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)