Du skulle tage at slette det lort, som du linker til forneden af din signatur.... Dette er et seriøst iværksætterforum, hvor ihvertfald jeg ikke har tid til at klikke på det. Jeg klikker på en del for at finde alt det gode på både Amino og internettet generelt og bliver pisse-harm over det lort. En rotte i fælden? Tja, men ingen gode ideer fra mig. Find på noget selv.
Jeg er helt enig med Michael, dit link i din signatur hører ikke hjemme her på amino overhovedet.
Hvad kan du?
Jeg har set en masse indlæg fra dig de sidste par dage, og jeg synes du skifter branche hver femte minut - Det kommer du ikke videre på.
Kan se du bl.a har arbejdet lidt med affliate, det kunne måske være en mulighed og arbejde videre på det. Selvom det ikke strømmer ind med penge den første måned, må du bare kæmpe videre. Hvis du på noget tidspunkt vil gøre dit forhåbninger om succes, så bliver du nødt til og ligge fokus ét sted!
Jeg er helt enig med Michael, dit link i din signatur hører ikke hjemme her på amino overhovedet.
Hvad kan du?
Jeg har set en masse indlæg fra dig de sidste par dage, og jeg synes du skifter branche hver femte minut - Det kommer du ikke videre på.
Kan se du bl.a har arbejdet lidt med affliate, det kunne måske være en mulighed og arbejde videre på det. Selvom det ikke strømmer ind med penge den første måned, må du bare kæmpe videre. Hvis du på noget tidspunkt vil gøre dit forhåbninger om succes, så bliver du nødt til og ligge fokus ét sted!
Rom blev heller ikke bygget på én dag
Jeg føler ikke at jeg skifter branche hele tiden, men undersøger tingene, og overvejer de forskellige emner grunddigt inden jeg vælger dem. Jeg er ved at overvejer hvad jeg skal lave affilate marketing med :) Men jeg siger tak for rådet :)
- Mads Ulbæk
Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til toNy-mobil.dk !
Der er masser af god affiliate-viden herinde og leger selv med et par ideer. Det er vigtigt at finde noget, som man selv brænder for - ellers bliver det aldrig til noget. Det er vigtigt at snuse til lidt forskelligt, så prøv at læse nogle tråde, du synes er interessante.