TegnePlaneten tilbyder en bred vifte af illustrationer, designs af logoer. Skal du have designet logo til dit firma, illustreret en folder, brochure, bog eller andre typer illustrationer, er du velkommen til at kontakte TegnePlaneten for et uforpligtende tilbud. Hjemmesiden www.tegneplaneten.dk er under opbyggelse, men håber den vil være at besøge inden d. 31.12.2006. På Gensyn! :O) Mange hilsener Regitze Dan Lambaa |
Illustrationer
|
Hej Sune, Tak skal du have....det var også lige sådan en overskrift jeg søgte, men har vist stirret mig blind på skærmen... :O) Mange hilsener Regitze :O) |
:O) Jeg kunne selvfølgelig også bare skrive mit "gamle" site, som så ikke er så opdateret på illustrationer.... ![]() |
Så mangler vi kun amino rabatten ![]() |
Nej vi mangler også, at du lærer lidt god opførsel og at man ikke "tigger ved bordet" Det er da enhver erhvervsdrivendes ret, selv at bestemme sin pris og eventuelle lyst til i et åbent forum at dele ud af prisnedsættelser. Det hænger mig efterhånden langt ud af halsen, at hver gang nogen åbner munden, så kommer der en hær af "danskere på charterferie" der bare må og skal prutte om prisen. Hvad i himlens navn er bevæggrunden for, at blot fordi du er Aminobruger og jeg er Aminobruger, så skal prisen sættes ned? Hvis jeg ikke kan lide dig, du måske er helt ny på Amino, du konstant kritiserer mig, eller jeg af anden grund bare ikke gider give dig rabat, hvorfor skal jeg så være tvunget til det? Det er helt i orden at der internt mellem Aminoer gives rabatter og jeg siger da heller ikke Nej Tak, hvis andre ønsker at yde en rabat, men lad da folk selv komme på banen en rabat hvis de ønsker at give dem. Hvis Regitze (eller en hvilken som helst anden Aminobruger) ikke mener hendes (m/k) produkter er prisfastsat højt nok til, at en rabat er økonomisk forsvarligt, ikke ønsker at man via Google til tid og evigt kan finde en gammel rabatsats, eller af anden grund ikke ønsker at give rabat, så kommer hun nu til at fremstå småligt og nærig... Stop dog dette infame tiggeri, og skriv i stedet direkte til personen hvis du mener der er en grund til at I skal indgå et samarbejde hvor du har behov for nedsat pris. Regitze velkommen til Amino. Beklager jeg sådan fik hijacket din tråd ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Nu havde jeg fået fornemmelsen af at en amino rabat er noget man gør i denne kategori, men kan da godt være jeg tager fejl. Hvis jeg gør undskylder jeg mine ringe form for humor :-) |
Kunne da godt være, jeg skulle smutte ud og jogge lidt, inden jeg tager de næste par timer foran skærmen... ![]() Men det lykkedes dig nu meget godt, at bringe mit pis i kog. En relativ ny aminobruger (12 indlæg d.d.) kommer med en beskrivelse af hvad hun kan, og bliver mødt med et krav om rabat og en - helt ærlig - ikke særlig velformuleret kritik af endnu ikke at have sin hjemmeside oppe og køre. Jeg beklager at det kom til at gå mod dig personligt, jeg burde nok have taget det mere generelt i en tråd for sig selv... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline