Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Illustrationer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mk og Nicolai,

Hold da op!  Har vist ikke fået læst alle regler og reglementer igennem, inden jeg fik skrevet herinde i går...I er vist begge gamle i gårde! ...og jeg absolut ny bruger herinde....

Beklager at jeg ikke lige har været klar over en "amino-rabat", hvilket i sig selv er naturlig nok at have. Mit udgangspunkt er generelt at give folk et nedslag i prisen, netop fordi de er med i et netværk, hvor jeg også er med. Men det er da ikke det første jeg siger, når jeg skal give en pris: Du skal nok få rabat". Hvis jeg var kunde, ville jeg opfatte det som om "hun sælger nok ikke så meget, siden hun giver mig rabat allerede inden vi er gået i gang med at handle!". Derimod giver jeg ofte rabat senere i forløbet/i slutningen, hvilket virker godt........

Mit udgangspunkt for at lave dette indslag, var at jeg egentlig ikke kunne se så mange andre illustratorer herinde, og eftersom mit tidligere site mere omhandler mine malerier, tja, så ville jeg egentlig blot gøre opmærksom på at jeg lave illustrationer. Står folk med en konkret opgave, tja så går de nok også videre i kontakt processen, selvom mit site er under konstruktion...det er ihvertfald min tidligere erfaring....Nå, blot alt herfra.

Mange hilsener Regitze

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 08:04
Godmorgen, Regitze

Du skal ikke tage dig af den slags krejleri mht. "Amino-rabat" - jeg vil give Nicolai helt ret i, at det jo er noget man selv må bestemme.

Mht. din hjemmeside, så synes jeg også, at du skal få vist nogle af dine ting - ikke fordi jeg vil købe, men jeg vil gerne lure :) Min egen hjemmeside er ikke meget mere end en besked til Lone - en der også fedter rundt herinde - men alligevel lykkes det mig at få kunder herigennem; ikke pga. min hjemmeside, men fordi det af og til lykkes mig at skrive noget klogt, som andre også synes er klogt - og vupti - så har man en kunde :)

Kom endelig igen med din gode tone - og hav en smuk dag :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 08:11
Godmorgen Regitze...

Der er absolut ikke nogen regler om at man skal give "amino-rabat" her på sitet. "mk´s" kommentarer i denne tråd er kun relevante på ét punkt, og det er når han opfordrer dig til at vise nogle eksempler på dine evner.
Tonen og det malplacerede krav om rabat, er hedigvis ikke normen her i forum - tværtimod!

Hvis du er så dygtig en tegner, som det umiddelbart lader til på dit site - ja, så skal aminoerne nok komme til dig.
Eksempelvis har jeg et lidt kedeligt standardbillede på mit eget site, og en lækker apropostegning over tekst, skrivemaskine og driblinger ville da være langt at foretrække. Jeg husker dig til senere!

Og nu tilbage til trådens kerne - Regitzes illustrationer:

www.regitze-lambaa.dk

Mvh.
René

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 08:38
Så kommer undskyldningen, undskyld som sagt troede jeg det var noget man gjorde her i kategorien :-)

Tilbage til topic

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)