Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af smsPR.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg vil gerne hører jeres kommentarer omkring min side www.smspr.dk...

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hudløst ærligt: Skrot siden (alt det grafiske) og hyr en professionel til opgaven.

Men interessant produkt, hvis ellers det kan det, jeg tror det kan (kontakter dig i den nærmeste fremtid).






Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende service, ser meget lovende ud. Er enig i at det grafiske ikke er så godt, sagt på en pæn måde. Men det kan der jo altid gøres noget ved - så længe i har det gode produkt. Du er velkommen til at smide mig en mail, hvis du skal have hjælp til at udarbejde et nyt design.

På din side mangler jeg også lidt yderligere priser, fx hvor mange man skal købe - for at få en sms ned til de 25 øre i skriver. Derudover må i gerne vise nogle referencer eller cases, hvis det haves endnu.

// Jesper Skov

 

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, for indputne...

 

jeg har tænkt længe over et nyt design, så jeg vil prøve og lave lidt nyt.

Hvad angår prisen står det på forsiden hvad pakkerne koster og hvor mange der er i.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse

Er dit SMS-koncept billigere end dine danske konkurrenters tilbud? Er det mere effektivt? Hvorfor skal jeg vælge det? Og hvilke behov er det måske ikke lige beregnet til? Det mangler du at fortælle på sitet.

Jeg har ikke sat mig ind i SMSudsendelses-markedet endnu, men skal bruge en løsning medio januar 2007.

Så hvis du kan give mig og de andre aminoer tre stærke sider ved smsPR, og måske en enkelt ting som ikke lige er dit systems force - så ville jeg føle mig styrket i min søgen efter det rette SMS-værktøj... og sikkert ende op med at vælge dit.

Mvh.
René

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse,

Som de andre vil jeg også foreslå et redesign af din hjemmeside.

Tænk på luft og neutrale farver, brug kontraster der hvor du vil lede øjet hen.

Ellers hyr en professionel som kan hjælpe dig med opgaven, det kunne være Den Kreative Bjergbestiger hvis du vil have hjemmesiden på toppen!

Du kan se tidligere referencer på http://www.denkreativebjergbestiger.dk/02-bjerge.aspx

Med venlig hilsen

Daniel Laursen

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej



 



Jeg takker endnu engang...



 



Mit SMS system er billigere end konkurrenterne når man tænker på hvor mange beskeder man skal købe for at opnår det billigste. Flere andre udbydere tilbyder SMS''er til under 20 øre pr. beskede men så skal man også købe op til 1000.000 beskeder af gangen. Dette er en stor mundfuld for de fleste.



 



Samtidig er systemet udviklet til specielt masse udsendelse ud fra et kartotek, hvor man kan definere køn, alder, postnr., og landsdel, alt efter hvem man vil sende til. Kartoteket er under konstant udvikling ud fra kundeønsker så systemet opfylder alles behov. Funktionerne i systemet er selvfølgelig også under konstant udvikling.



 



Der er også mulighed for at systemet automatisk sender en fødselsdags hilsen ud når medlemmerne har fødselsdag.



 



Den stærkeste side ved mit system er at der er indbygget karantæne modul, der gør at mobilnumre som ikke længere bruges bliver deaktiveres. Dette kan blive en stor besparelse forkunden hvis denne sender flere tusinde beskeder om måneden.



 



Det største minus ved systemet er at når der sendes sammenkædede beskeder leveres de i vilkærlig rækkefølge til nogle telefoner. der arbejdes på at løse det, men som det ser ud nu, er det desvære TDC''s system der er skyld i det.



Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
hvis man sender sms´er ud til 100 mennesker et par gange om året, er din løsning nok en af de billige, om det er den billigste tror jeg ikke.

 

hvis skal bruge sms i henhold til en hjemmeside, så er din løsning overhovedet ikke brugbar, og der ville jeg selv vælge en af de store udbydere.

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Rasmus:

Hvad mener du med at den ikke er brugbar. Jeg tilbyder jo også en gateway lasning, hvor man både kan sende SMS via email og via API interface. Gatewayen og SMS Servicen er ikke det samme. Så den kan sagtens bruges til hjemmeside, og den er en af de billige løsninger. Men der er så ikke funktioner som overtakseret SMS''er og det nummer man kan sende til gatewayen med et keyword kan kun benyttes på TDC''s net.

 

Men du er da velkommen til og skrive til mig hvis du mangler en gateway løsning til en hjemmeside, så vil jeg gerne være behjælpelig, med om du skal vælge mig eller en anden leverandør... jeg kender de fleste og ved hvad de kan....

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Nu har jeg så givet smsPR.dk en ansigtsløftning og samtidig tilføjet nogle nye funktioner til servicerne (ikke alle er færdige i test)....

så i må meget gerne give feedback på det nye site.

 


Side 1 ud af 2 (12 indlæg)