Hej :-) Jeg har en mangeårig drøm om at åbne en butik som jeg nu er på vej til at realisere. Butikken handler ikke om tøj og er ikke i genren der lukker og åbner hele tiden. Jeg søger efter egnede lokaler pt. Jeg har en erhvervsrådgivers (fra en af landets to største banker) ord for at mit forretningskoncept og min forretningsplan er bundsolid. Men da jeg sidste forår ikke havde startkapital selv at investere valgte de fra højere sted at skyde planen ned. Nu har jeg 200.000 selv og en investor med 50.000 kr. Men jeg vil meget gerne have en investor mere på 100.000 - 300.000 kr. Jeg tilbyder en attraktiv tilbagebetalingsordning og ikke procenter i virksomheden, med mindre finansieringen er meget større. Alt er ærligt og redeligt, og bliver med papirarbejdet i orden. Jeg vil gerne opnå dette karriereskift (arbejder pt. med IT i en bank) da det er min drøm. En evt. medinvestor vil få den medindsigt, medkontakt til banken, sådan at det sikres at der ikke er tale om noget fordækt eller noget. Mit forretningskoncept handler om både butik og salg på internetportal og vil blive en flot butik på en af byens centrale gader (østerbrogade, nørrebrogade, vesterbrogade, købmagergade, fiolstræde, eller lignende..). Jeg vil gerne have en så stor butik som muligt og mindst 80 m2 og 20 m2 lager. Gerne 140-150 m2 hvis overhovedet muligt. Hvis du / I skriver til mig så løfter jeg gerne sløret for flere af mine planer. mvh. Independent1973 |
Søger investorer til butik med godt businesskoncept i Kbh.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)