Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bluetooth dating

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Søborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:45

Jeg har taget det med at proxi dating ikke lige er et super fedt navn at bruge her i DK så jeg har tænkt lidt på at markedsføre produktet som et motto derfor søger jeg kreative forslag til hvilket motto jeg kunne benytte.

Det skal være således at jeg køber et domæne www.detnye motto.dk som vil være en hjemmeside der er en redirect til proxi dating.dk, så man ikke just brander navnet men istedet mottoet.

takker og forsat god jul

/Greg
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:50
proxidating.dk redirecter i forvejen til proxidating.com - med endnu et navn ovenpå begynder det snart at blive ret mange redirects. Det er ikke en "sund" struktur! Du vil tabe brugere på det, og i forhold til søgemaskiner har du ikke en chance (uden i øvrigt at tage stilling til hvor meget du skal satse på det medie).

Jeg havde ikke lige lagt mærke til denne tråd før nu - blev bare trigget af dit indlæg om yderligere et redirect :)

Men, når nu jeg er her vil jeg da lige smide en enkelt kommentar mere, om det som jeg finder helt centralt for dette produkt: Tid og Udbredelse! Hvis ikke tilstrækkeligt mange mennesker har en aktiv version af programmet kørende på SAMME tid tror jeg aldrig du får seriøs sucess med dette projekt. Den absolut bedste måde, at sikre at så mange som muligt - som er fysisk i samme område, får programmet aktiveret samtidig er at forære det væk. Både Spamfighyter, Skype og, Bullguard har gjort det på den måde - og med stor success. Du bliver efter min mening NØDT til at have en gratis version - IKKE en trial version, men en version der virker uden tidsbegrænsning i basis version.

Gratis versionen kan du så "pålægge" en viral marketing funktion - som f.eks. Spamfighter har gjort det med vedhæftelsen af en lille reklame notits i bunden af emails der sendes genem gratis versionen. Fortjenesten bliver du nødt til at hente senere gennem forbedrede funktionaliteter, og mulighed for fravalg af den virale marketing-del.

For at løse problemet med at dating-kunderne skal befinde sig indenfor en meget lille radius kunne det være en god ide, som du også selv har snakket om, at gå efter specifikke områder, som f.eks, en Handelsskole, en offentligt transportmiddel, fester eller tilsvarende, hvor din målgruppe er samlet i flok. Men i stedet for at forsøge at sælge til dem, skal du forære dem alle en gratis basis version.

Hvad er bedst? At 1000 mennesker til en fest alle installerer programmet og kommer hjem med en fed oplevelse? Eller, at 10 ud af de 1000 køber det på stedet og på grund af den manglende tilslutning overhovedet ikke ser programmet fungere? Og, hvilke af de to scenarier tror du pressen efterfølgende kunne finde på at skrive om? Jeg tror godt du kender svaret :)

Fra Søborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 15:32

Ja du har ret Mikkel, den skal ikke redirect til .dk siden men det var mere for at prøve at brande produktet som et moto istedet for navnet proxi, for navnet holder ikke i DK. Det er desværre ikke noget som kan ændres.

Mht viral marketing så er det også en af de veje som vi kommer til at bevæge os, er i tænke boksen, som kommer til at forgå via mails, ligesom Morten Lunds Bullguard (hunden der bider manden i bollerne).

Kunne på sigt forstille sig at vi kunne sende en mms "lir" eller lign. til de brugere der kører med en gratis version (for de vil acceptere det når de siger ja til en gratis version) - God idé den du kom med der Mikkel.  
Tilmeldt 8. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:57

Hej Greg, hvordan ser det ud her 3 år efter opstart, er det noget du kan anbefale, jeg tænkte på at lave det i et andet land?

Hvem skal jeg tale med med hensyn til evt. køb af software?

Mvh

Fra Søborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 10:15

Jeg er ikke så aktiv med det mere, så det er gået lidt sløjt den sidste stykke tid. 

Hvis du er interesseret i at købe det så kan du snakke med mig. - smid mig en mail på gsy@youngware.dk

/Greg

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:02

Ville aldrig turde installere et program fra en "fremmed" til min mobil, som jeg herefter skal bruge til at betale med mit dankort med.

Det har jeg sikkerheden alt for kært til.

Hvis bare halvdelen af andre har samme bekymring, så er målgruppen lige skrumpet med 50%

Venlig hilsen,
Christian

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)