proxidating.dk redirecter i forvejen til proxidating.com - med endnu et navn ovenpå begynder det snart at blive ret mange redirects. Det er ikke en "sund" struktur! Du vil tabe brugere på det, og i forhold til søgemaskiner har du ikke en chance (uden i øvrigt at tage stilling til hvor meget du skal satse på det medie).
Jeg havde ikke lige lagt mærke til denne tråd før nu - blev bare trigget af dit indlæg om yderligere et redirect :)
Men, når nu jeg er her vil jeg da lige smide en enkelt kommentar mere, om det som jeg finder helt centralt for dette produkt: Tid og Udbredelse! Hvis ikke tilstrækkeligt mange mennesker har en
aktiv version af programmet kørende på SAMME tid tror jeg aldrig du får seriøs sucess med dette projekt. Den absolut bedste måde, at sikre at så mange som muligt - som er fysisk i samme område, får programmet aktiveret samtidig er at forære det væk. Både Spamfighyter,
Skype og, Bullguard har gjort det på den måde - og med stor success. Du bliver efter min mening NØDT til at have en gratis version - IKKE en trial version, men en version der virker uden tidsbegrænsning i basis version.
Gratis versionen kan du så "pålægge" en
viral marketing funktion - som f.eks. Spamfighter har gjort det med vedhæftelsen af en lille reklame notits i bunden af emails der sendes genem gratis versionen. Fortjenesten bliver du nødt til at hente senere gennem forbedrede funktionaliteter, og mulighed for fravalg af den virale marketing-del.
For at løse problemet med at dating-kunderne skal befinde sig indenfor en meget lille radius kunne det være en god ide, som du også selv har snakket om, at gå efter specifikke områder, som f.eks, en Handelsskole, en offentligt transportmiddel, fester eller tilsvarende, hvor din målgruppe er samlet i flok. Men i stedet for at forsøge at sælge til dem, skal du forære dem alle en gratis basis version.
Hvad er bedst? At 1000 mennesker til en fest alle installerer programmet og kommer hjem med en fed oplevelse? Eller, at 10 ud af de 1000 køber det på stedet og på grund af den manglende tilslutning overhovedet ikke ser programmet fungere? Og, hvilke af de to scenarier tror du pressen efterfølgende kunne finde på at skrive om? Jeg tror godt du kender svaret :)