Hej Jeg søger en partner som kunne tænke sig at være med til at starte mit koncept op. Har gået med tanken om at starte min egen is produktion op med at lave soft ice mix, kugle is, islagkager, samt is i bæger, Noget i stil som ben and jerry, har fået kontakter til US omkring køb af ingredienser og opskrifter. Laver is i dag for en producent, men jeg synes at der mangler noget mere originalt amerikansk is i stil med Ben and Jerry.
Havde tænkt på en partner som var evt. bager/konditor og havde lokalerne, da jeg ikke står inde med den store kapital selv
Har allere et par kunder som vil købe mine produkter. Er velkommen til at kontakte mig på mejerist76@hotmail.com for at høre nærmere omkring konceptet og har også kigget på områder på sjælland, hvor der er mulighed for opstart,
Mvh Morten |
Hej Morten.
Det lyder umiddelbart som en spændende ide du har. Kan godt lide tanken om at producere kvalitetsfødevarer (gerne økologisk, men ikke nødvendigvis) og her er is jo ikke det værste.
Imidlertid har jeg p.t. hverken virksomhed eller lokaler til din produktion (er almindelig lønslave), men forhandler lidt med en mindre fødevareproducent i Københavnsområdet om at overtage hans virksomhed - og bliver dette aktuelt - og har du på dette tidspunkt ikke allerede indgået andre partnerskaber, så kan vi snakkes ved om ideen.
m.v.h.
Solhøj