Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop tilbud

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger et rigtig godt tilbud på en webshop.
meget gerne bare en Oscommunity script.

Skal være på dansk og skal være opsat med et Design. (Behøver ikke være unikt) og så gerne et logo til (: Og så skal den være opsat til at jeg kan senere hen modtage kreditkort i den (:

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads W:

Hej

Jeg søger et rigtig godt tilbud på en webshop.
meget gerne bare en Oscommunity script.

Skal være på dansk og skal være opsat med et Design. (Behøver ikke være unikt) og så gerne et logo til (: Og så skal den være opsat til at jeg kan senere hen modtage kreditkort i den (:

Du mener muligvis osCommerce, og jeg ville nok anbefale dig at kigge på Magento istedet.

Nu skriver du ikke noget budget, men vi kan levere en køreklar een af slagsen med unikt design inkl. hosting og betalingsgateway første år til 9.995,-

Se evt. mere her: http://getashop.dk/

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:52

Hej Mads

Send mig din email så skal jeg give dig et godt tilbud

Hilsen

Lars

www.webdesignkenya.com

rejsernu@gmail.com

I dag kan du få et gratis seo links

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:58
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:01

Hej Mads,

Jeg kan hjælpe dig med dette. Send mig gerne en PB, så finder vi en fornuftig løsning til dig.

dbh,

Morten Dal

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Nu skriver du godt nok OsCommerce, men hvis du kunne være interesseret i en CloudSprout løsning.

Vi levere en designpakke + 1. års hosting og gateway, for 6000 kr., flg. er eksempler på den slags:

- http://www.eventyrhaver.dk
- http://www.lauraamalie.dk
- http://www.fashionfactory.dk (De har dog lavet en del selv)

CloudSprout har tre vigtige fordele i forhold til de fleste andre system!

Den vigtigste er frihed, med CloudSprout kan du selv ændre din shop via vores drag-n-drop system og Photoshop-integration. Ikke noget med at skulle lærer en masse om html-koder, css, browser-forskelle etc. eller hyrer en dyr konsulent.

Den anden er at vores gratis telefon-support, hvis du er tvivl om noget så ringer du bare til vores telefon-support og de hjælper dig hele vejen igennem.

Den tredje er at vi tager det fulde tekniske ansvar alle patches, rettelser i forbindelser med nye browsere tager vi os af som en del af hosting prisen.

P.S: Vores website der præsenterer vores tilbud er lige på trapperne, så du kan se flere referencer og læse mere.

P.P.S.: Hvis du er hardcore PHP-programmør, og har en masse tid til selv at skrue på løsning. Så er CloudSprout ikke for dig! OsCommerce eller Magento er i så fald et meget bedre valg.

Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Lundsby:
P.P.S.: Hvis du er hardcore PHP-programmør, og har en masse tid til selv at skrue på løsning. Så er CloudSprout ikke for dig! OsCommerce eller Magento er i så fald et meget bedre valg.

P.P.P.S. Hvis man har masser af penge, så skal man ikke vælge en osCommerce eller Magento løsning, for her er der allerede programmeret 1000 vis af moduler og contributions, så stort set alt kan lade sig gøre, for stort set ingen penge. Her skal man godt nok  ikke til at lære photoshop først, men man slipper nok ikke med at skulle betale et par tusinde og så får et design integreret (hvis man da ikke kan leve med et af de mange templates som ligger gratis allerede). Vælger man i stedet en lille udbyder af eget closed source system, så kan man meget nemmere få rydtet op på sin bankkonto, når man skal betale for udvikling til alverdens funktioner som burde være standard.

P.P.P.P.S. Hvis man har flere år på at vente på sin shopudbyder rent funktionsmæssig er på samme niveau som osCommerce og Magento, så skal kan man ligeså godt vælge et andet shopsystem. Det gør ofte admin mere overskueligt.

Kh / Lisbeth M

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:15

Lisbeth Manske:

P.P.P.S. Hvis man har masser af penge, så skal man ikke vælge en osCommerce eller Magento løsning, for her er der allerede programmeret 1000 vis af moduler og contributions, så stort set alt kan lade sig gøre, for stort set ingen penge. Her skal man godt nok  ikke til at lære photoshop først, men man slipper nok ikke med at skulle betale et par tusinde og så får et design integreret (hvis man da ikke kan leve med et af de mange templates som ligger gratis allerede). Vælger man i stedet en lille udbyder af eget closed source system, så kan man meget nemmere få rydtet op på sin bankkonto, når man skal betale for udvikling til alverdens funktioner som burde være standard.

P.P.P.P.S. Hvis man har flere år på at vente på sin shopudbyder rent funktionsmæssig er på samme niveau som osCommerce og Magento, så skal kan man ligeså godt vælge et andet shopsystem. Det gør ofte admin mere overskueligt.

Kh / Lisbeth M

Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:30

Hej Lisbeth

Velkommen, til Amino! Tillykke med dit først indlæg, jeg må sige du lægger hårdt ud :-)

Det er godt at læse at du har sat dig lidt ind i CloudSprout, men der er alligevel et par væsentlige detaljer du ikke har fået med.

CloudSprout består af en række byggeklodser, så man som designer eller købmand i høj grad kan selv kan sætte funktionaliteter op, svarende til de forskellige extensions! Du kender sikkert princippet fra legoklodser, hvor man med få gennemtænkte middler kan bygge alverdens ting!

Men det er ikke alt som man kan bygge med de forskellige byggeklodser særligt omkring forretningslogik, er der svagheder. F.eks. et auktionssystem, kan man ikke bygge med CloudSprout pt.

Derfor indeholder CloudSprout et API, så andre kan udvide systemet med egne extensions og applikationer.
I forhold til f.eks. OsCommerce og Magento, så har vi konstrueret vores model så smart, at man kan bruge et stortset vilkårligt programmeringssprog såsom php, c#, ruby etc.

På den lidt længere bane, så er jeg sikker på at vi nok skal få mindst lige extensions og nok endda flere end de nævnte platforme. Men det vil tiden jo vise, det spændende er at man allerede idag som webshop ejer eller designer kan få sig en løsning, hvor man kan springe programmøren over!

Nu er du jo ny, men samme emne har været grundigt diskuteret i flg. tråd, som varmt kan anbefales : http://www.amino.dk/forums/t/94034.aspx?PageIndex=1

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 13:30

Hej alle. tak for svarene
Jeg har fundet på en løsning (:

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)