Hej Lundsby Jeg vil ikke deltage i debatten om "sovs eller åbensovs" dog vil jeg kommentere på, at du i stor stil promoverer din "opfindelse" og sælger den til højre og venstre - dette vel og mærke, UDEN at man har mulighed for at prøve shoppen - ja, jeg er skrevet op på din liste, det har jeg være i 2-3 måneder, uden at høre et pip fra jer. Hvis det ER så smart, så lav dog et demosite, så vi kan komme til at rode med lortet. Kim |
Kim Gregersen:Hvis det ER så smart, så lav dog et demosite, så vi kan komme til at rode med lortet.
Vi arbejder ekstremt hårdt på, at nå til en åben beta. Men vi åbner ikke op, før specielt kom igang oplevelsen er iorden. Jeg er bestemt mindst ligeså utålmodig som du selv.
Der skal ikke være nogen tvivl, om at jeg gerne vil promoverer CloudSprout, men det var aldrig mening at det skulle tage det omfang det har gjort! Men når andre skriver at usandheder om vores produkt og tingenes tilstand, så er jeg simplethen nødt til at korrigere.
Jeg ønsker egentligt ikke at det skal være sådan, for det tager lidt for meget tid. Men omvendt vil jeg heller ikke lade mig skræmme, bare fordi der er en flok open-source sælgere der er uenige!