Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop tilbud

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby

Jeg vil ikke deltage i debatten om "sovs eller åbensovs"

dog vil jeg kommentere på, at du i stor stil promoverer din "opfindelse" og sælger den til højre og venstre - dette vel og mærke, UDEN at man har mulighed for at prøve shoppen - ja, jeg er skrevet op på din liste, det har jeg være i 2-3 måneder, uden at høre et pip fra jer. 

Hvis det ER så smart, så lav dog et demosite, så vi kan komme til at rode med lortet.

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:47

Kim Gregersen:
Hvis det ER så smart, så lav dog et demosite, så vi kan komme til at rode med lortet.

Vi arbejder ekstremt hårdt på, at nå til en åben beta. Men vi åbner ikke op, før specielt kom igang oplevelsen er iorden. Jeg er bestemt mindst ligeså utålmodig som du selv.

Der skal ikke være nogen tvivl, om at jeg gerne vil promoverer CloudSprout, men det var aldrig mening at det skulle tage det omfang det har gjort! Men når andre skriver at usandheder om vores produkt og tingenes tilstand, så er jeg simplethen nødt til at korrigere.

Jeg ønsker egentligt ikke at det skal være sådan, for det tager lidt for meget tid. Men omvendt vil jeg heller ikke lade mig skræmme, bare fordi der er en flok open-source sælgere der er uenige!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:18

Lundsby:
Jeg ønsker egentligt ikke at det skal være sådan, for det tager lidt for meget tid. Men omvendt vil jeg heller ikke lade mig skræmme, bare fordi der er en flok open-source sælgere der er uenige!

Til gengæld har vi så et produkt der kan lade købmanden sælge og tjene penge fra i morgen af. Vel og mærke i nogle stabile versioner hvor de første par børnesygdomme er blevet luset ud... 

Æv... nu kom jeg til at blandet mig igen. Undskyld, undskyld. Jeg skriver ikke mere i denne tråd, ellers ender vi bare som følgende tråd på 7 sider hvor Lundsby selvfølgelig får det sidste ord.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:21

Rasmus Lindgren:
Til gengæld har vi så et produkt der kan lade købmanden sælge og tjene penge fra i morgen af. Vel og mærke i nogle stabile versioner hvor de første par børnesygdomme er blevet luset ud... 

De har vi skal også! Der kører en pæn mængde shops på CloudSprout. Og så tilbyder vi endda unikke designs udarbejdet af en dansk designer til en langt lavere pris. Vi kan ikke nå at lave en løsning på en dag, der er typisk 2 ugers leveringstid.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:33

Rasmus Lindgren:
Æv... nu kom jeg til at blandet mig igen. Undskyld, undskyld. Jeg skriver ikke mere i denne tråd, ellers ender vi bare som følgende tråd på 7 sider hvor Lundsby selvfølgelig får det sidste ord.

Det er der er så mærkeligt du siger hele tiden, at du ikke vil blande dig. Men så når du for chancen for at heppe, så gør det alligevel.

Jeg synes det er fair at deltage i en debat, jeg kan forstå at man vælge ikke at deltage, men jeg forstår ikke hvorfor du vælger at deltage, med at budskab der angiveligt er at du ikke deltager.

Jeg ønsker egenligt ikke disse lange debatter! Jeg møder ikke nye argumenter, så det er begrænset hvor meget det giver mig.

I bund og grund, vil jeg egentligt bare havde lov at fortælle om hvad der er godt, ved vores løsning, og så kan andre jo fortælle om hvad der er godt ved deres.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)