Længere svar: Reklamerne på siden skriger "Kom og køøøøb", men fortæller ikke noget om hvorfor lige præcis de ting er gode for mig. Desuden er det ét stort miskmask af forskellige reklamer.
Du skal huske, at folk bliver tæppebombet af reklamer dagen lang på nettet, og der bruges rigtig, rigtig mange ressourcer på at gøre reklamerne vedkommende for dem, der ser dem - f.eks. er der kun computerreklamer på Computerworld; Google Ads tager konteksen af siden med i betragtning ved udvælgelse af reklamer til præsentering, og (gode) affiliateprogrammer bruger meget tid på at få god tekst lagt ind, så den, der læser det, får lyst til at klikke reklamerne. Se f.eks. dette:
Jeg har lige bikset en rigtig hurtig hjemmeside sammen, tror i det er mulligt at score cash på sådan noget ligenede? :)
Nej
Du har ingen tekst, så du får ingen organisk trafik.
Du kan ikke købe trafik og lave overskud, for konverteringen vil være helt i bund.
Det øverste banner for M1 med gratis50, det produkt sælger jeg en del af på www.gratis-taletid.dk, og egentligt ligner min side meget din, bortset fra at jeg har tekst istedet for bannere og har samlet kampagner inden for 1 kategori (taletid).
Det er en ommer, men mist ikke modet, det kræver bare lidt mere arbejde
Nej, nej og atter nej! Nu må det snart stoppe med alle dem som går og tror de kan tjene guld og grønne skove på at lave små ligegyldige sider. Jeg vil sammeligne det meget med alle de facebook grupper/fansider hvor man bliver lokket til at skulle klikke sig ind på en eller anden kampagne.
Det hjælper ikke at lave en side hvor der for det første INTET indhold er. Har siden intet indhold så vil søgemaskinerne placere den langt fra side 1 af. Din "hurtige hjemmeside" er fyldt med reklamer som du nok hurtigt har kastet ind og så håber du på at tjene masser af penge den næste måned. Hvis jeg var dig ville jeg gøre langt mere ud af det.
Hvis du ønsker en side hvor folk kan finde tilbud så gør det ordenligt. På min "tilbudsblog" skriver jeg en del tekst og så tilføjer jeg en reklame der høre dertil. De fleste besøgende jeg får til siden kommer fra Google og det er også sådan jeg ønsker det. Jeg ville selvfølgelig gerne tjene gode penge på mine sider, men det kræver en hel del arbejde og tid som jeg ikke har. Så de få hundrede kroner jeg tjener hver måned er mere end nok til at betale for både hosting og domænerne. Hvis du ønsker at se hvilken "tilbudsblog" jeg taler om så er der et link her: Gratis ting.
Noget andet er at din side bruger et template som du bare lige har fjernet en masse på og så smidt reklamer på det. Templatet kan ses her: http://www.oswd.org/design/preview/id/3697. Kod dog en side selv i html og css istedet for at downloade et template og tro at det er nok. Ja jeg bruger et template på min "tilbudsblog", men jeg mener at det passer bedst. Siden er en blog og ikke en portal hvor folk går ind og finder tilbud, mine besøgende kommer igemmen Google og det virker til at designet er fint til hvad jeg bruger det til.
Jeg undskylder hvis jeg virker sur eller sådan noget i mit indlæg. Jeg er bare ved at være træt af alle dem som går med den idé at de kan tjene mange penge på en side fyldt med ligegyldige reklamer.