Jeg har lidt en drøm om, at eje en café når jeg stopper på Handelsskolen, men da jeg ikke føler at det er noget jeg selv kan starte op, ville jeg faktisk bare høre om der ikke var nogen der kendte til et sted hvor man kunne se hvad en sådanne ca koster?.
Jeg kunne ikke forestille mig det var noget der var særlig svært at finde, mangler ligesom bare et sted at lede :)..
Hvad ligger prisen på en café ca. i ?.. Ved det varierer meget, men ca. bare ?..
Det variere meget tror jeg men tror ikke du får meget cafe for under 1 mill. hvis der skal være plads til bare lidt kunder og lidt ordentligt inventar som ikke ligner de glade 80´ere stilen....
kontakt da evt. en ejendomsmægler med erhvervs specialle han kan da nok oplyse dig om der skulle være noget lige nu til salg eller hvad snit prisen ligger på alt efter størrelse!!!!
Slå ikke til det første og bedste tilbud har været i rest. branchen i en del år og der er meget råden på mange områder men der er lige så mange gode som der er dårlige...
Skal du starte en cafe op hvorfor så ikke prøve noget helt nyt (mange mennesker idag savner noget nyt både hvad ang. cafe og club miljøet) som eks. at tage nogen af de cafer der er i udlandet og bruge deres koncept herhjemme.Dem tror jeg ikke der er mange af hvis der overhovedet er nogen.
Kunne være en cafe med bla. en dj der spille launge,hause musik men stadig i et lyd nivaue så folk ikke tror de er på disko.....
Det jeg faktisk søger, er også mere noget der ligesom har det en café skal have.. Altså køkkenet der skal til og det der..
Alt det med indretningen og konceptet er det jeg selv vil udvikle (fik jeg vidst ikke med før :p).: Har selv en masse fede ideer til koncepter der kunne skille sig ud..
Dog skal stedet selvfølgelig nok være i ordentlig stand, så der ikke ryger tilsvarende beløb til renovering ..
Dato: 11-12-2006 04:12:59 Forfatter: Dennis Kjærgaard
Jeg arbejder på et projekt med en indretningsdesigner med noget helt andet
men jeg læste i et af hendes kataloger, at trendforskere sagde at den cafe typer
vi ser i dag vil andre sig meget de næste år... det er slut med latte og ceacar salat
Mmh, det er skam meget godt :) .. Men jeg leder sådan set bare efter et sted, hvor jeg kan se nogle priseksempler.. Eftersom der er 1-2 år til at jeg har rescourser til at starte noget, så ser jeg lige hvordan udviklingen kommer til at gå ;)..
Jeg har nu kigget på en del af de sider i har sendt, og jo, det har da givet et lille billed af det, men syntes det er meget småt med hvad der er at finde derpå. det er jo selvfølgelig ikke jeres skyld :) hehe.. Men kunne være man skulle gå andre veje istedet bare :/ ..