Så skete det... jeg går endelig 100% freelance som grafiker & designer. Det betyder for dig, at du nu har muligheden for at hyre en designer/grafiker/webdesigner til alle dine grafiske/online gøremål. - Store som små og med god kommunikation og leveringstid. Ingen fancy prismodeller eller overpriser. Jeg arbejder på en fast timepris, men bruger en tidstracking software så du kun betaler pr. minut jeg rent faktisk arbejder. Her er et link til min portfølje:
Kontakt mig allerede idag og lad os sammen booste din forretning med lækkert design og markedsføring.
Her er en liste over de ting jeg kan hjælpe med og har erfarring med: - Wordpress websites - Wordpress Themes - Logo Design - Iphone Ikon designs - Iphone App GUI Design - Online Banner Design - Menukort - Flyers og plakater - Emballage design - Produktbilleder (3D bokse mm) - Bog covers - E-book covers - Squeezepages - Salespages - Powerpoint templates - E-magazine Layout
|
Står lige præcis og mangler en som dig at få kontakt til.
Er næsten færdig uddannet webintegrator, og laver en del projekter i fritiden, mangler dog en som vil lave designs til dem, da jeg ikke er særlig god til det, dog heller ikke mit job :)
Er du frisk på at lave nogle webdesigns, så send lige din mail eller andet til mig så skriver jeg når der er noget.