Hejsa Kasper, Jeg kan kun give dig ret, som ung er det i første omgang enormt svært at komme igang, da man ofte mangler netværket, jeg har været så heldig at komme inden for en stor virksomhed med meget store udskiftlighed i personalet, det har givet mig den kæmpe fordel at mange af de mennsker jeg har mødt i de par år, efterhånden har fået andre jobs og jeg idag kan trække på dem og omvendt når der er brug for det. Jeg er faktisk lige startet med den der linkedin nævnt i et tidligere indlæg og det virker faktisk som et fornuftigt værktøj, som du siger har du sikkert familie & venner som arbejder rundt omkring og de har sikkert også kontakter, det er jo altid en fordel at man kender nogen som kender nogen istedet for at prøve at skabe kontakt til folk man ingen relationer har til :) Jeg er også altid frisk på en god ide, både med feedback og med at være behjælpelig hvis jeg "kender nogen" :) |
Hej Nikolaj
Tak for de venlige ord 

Kommer til at have lidt travlt det næste stykke tid, da jeg har en del eksamer og ting der skal overståes. Men jeg har tilføjet dig til min venneliste, så vi evt. kan diskutere nogle idéer osv. 

Med Venlig Hilsen
Kasper A