Hej Jeg skal have et nyt videoovervågningssystem med en digital recorder, som kan håndtere, i første omgang, 10 indendørs kameraer - måske senere 2 ekstra udendørs kameraer. Recorderen skal meget gerne kunne indeholde 1 uges optagelse og meget gerne mere. (evt. via ekstern harddisk). Der skal dog ikke optages hele døgnet, kun rundt regnet fra kl. 21 til 08 hver dag. Systemet skal kunne tilgåes hjemmefra, enten via en browser, eller via MAC-kompatibelt software. Kameraerne skal kunne række ca. 12 m. Har du lyst til at give et bud på systemet, så er du meget velkommen. Dbh fra Jørgen Linnet
|
Jeg skal måske lige præcisere følgende:
1. Vi monterer selv systemet (er selv elektriker etc)
2. Tilbudet skal indeholde kameraer og recorder, men ikke kabler, stik etc. Dog må der meget gerne gives pris herpå, men som en separat pris.
3. Det drejer sig om overvågning af et motionscenter hvori der er adgang for kunderne på specielle tidspunkter, hvor der ikke er personale tilstede, så det der skal overvåges, er hele centeret i det tidsrum, hvor der ikke er personale tilstede. Dv.s det kan således både være kunder, som har lovlig adgang til centeret, og eventuelle indbrudstyve, der skal filmes. Lyset tænder automatisk via bevægelsescensorer, så der vil oftest være lys på, når der skal filmes, men kan kameraerne filme i mørke, vil det være et ekstra plus. Kameraerne skal have en sådan kvalitet, at man kan identificere en person på 10 m. afstand.
4. Jeg ønsker den billigst mulige løsning, som er brugbar til formålet, så leverer du kun de dyreste "High-end" systemer, så er det nok ikke lige mig der er køber hertil - ikke i dette tilfælde, i hvert fald. Når det så er sagt, så skal systemet selvfølgelig også fungere og være driftssikkert...
5. Systemet skal bruges i Fredericia.
6. Systemet må være trådløst eller med kabelføring. Hvad der nu er billigst...
Er der andre spørgsmål, så skyd endelig løs
Dbh fra Jørgen