Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"auktion systemer" penny, pointshop, osv - hvilke kender i til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Har fundet ud af folk måske desværre ikke har den store troværdig til penny auction som bidster.com m.m. bruger.

Jeg synes nu det et lækkert system, folk kan stadig få produktet billigere og jeg kan tjene gode penge. Som det i sidste ende handler om. 

Men, har i nogle forslag til måske et endnu bedre system man kunne bruge? 

Vi har:

Almindelig auktion (Kan jeg dårligt tjene noget ved)

Penny auktion (Ulovligt i DK)

Pointshop (holder ikke rigtigt længere)

- Kender i andre typer?

Det er lav pris produkter til piger jeg vil kører på sitet. Produkter til typisk en værdi af max 349 kr. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:50

hmm nu har vi faktisk lavet auktions moduler før, så lad mig da i stedet for spørger dig hvad du savner ?

Det er i øvrigt et helt vildt spændende område at arbejde med specielt efter så mange folk er begyndt at løbe rundt med en smart phones (shame on you amino for at jeg ikke kan bruge min Android 2.1 her)...  kunne det ikke være en ide hvis de der akutions sites ikke har lave lavet deres egen Apps så jeg lige får afvide at lise jensen vil sælge et produkt i stil med det jeg var inde af byde på sidste uge hver evig enste gang jeg kigger på min tlf - måske er det også lavet men jaja bare en tanke.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 10:52

Hej.

Jeg savner noget som penny auktion, som bidster.com - Hvor jeg kan tjene gode penge, samtidig med at kunden får produktet til en god pris.

Jeg er nød til at kører til tandlæge, så går lige lidt inden jeg svarer tilbage igen. Håber du kan hjælpe Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:37

Har sendt dig en Pm omkring det :)

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)