Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovligt at indtale på CD - mhp. vidersalg?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen guldkornene drysser fra jer - tak det kan jeg bruge.

Har nu allerede en stabil indtægt og lever af at coache ledere/direktører - gjort det i 2 år. Så nye ideer er kærkomne og på sigt udviklende for virksomheden.

Også tak for tippet med at optage vha mikrofon tilsluttet PC - det nævnte El Giganten nu ikke som en mulighed... Merci Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 08:03

Forsøger nænsomt at få hjælp igen... Altså jeg er ikke særlig teknisk, så bær over med mig, please Crying

For at kunne optage lyd på min bærbar pc, skal jeg naturligvis have anskaffet mig en mikrofon.

Ved dog fortsat ikke hvordan jeg skal optage?

Har I hørt om dette program som skal installeres, så jeg kan brænde lydfilen over på en CD? dvdXsoft Sound Recorder XP

Maibritt Isberg Andersen

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 08:40

Ved mange computere følger der automatisk et brænder program med. Ellers har jeg selv investeret i et program fra Nero hvor man kan brænde både lyd og video

Når du optager vil lyden nok blive optaget som MP3, så når du brænder skal du bede om at CD'en bliver brændt som en alm. lyd CD, da det ikke er alle CD afspillere der kan afspille CD'er med MP3-filer.

Jeg ville nok investere i en god mikrofon til jer begge to så lydkvaliteten bliver så god som muligt.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 08:48

Jamen... så er der også styr på det. Tusinde tak Cicoor Host & Saas ApS Wink

Maibritt Isberg Andersen

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 19:51

ztrong:

Også tak for tippet med at optage vha mikrofon tilsluttet PC - det nævnte El Giganten nu ikke som en mulighed... Merci Wink

Du skal nok søge i musikbutikkerne i stedet (f.eks. www.aage.dk der har butikker i Kbh., Odense og Århus).

Fortæl dem at du skal bruge en mikrofon som skal optage en samtale mellem to personer (det har noget at gøre med hvilken karakteristik mikrofonen skal have), og at den skal tilsluttes din PC. Du vil helt sikkert få en bedre vejledning her end hos El-Giganten.

mvh

Jan

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 19:41

Tak Cool

Undersøger lige sagen... Det er et must at lyden er af god kvalitet!

Maibritt Isberg Andersen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)