Jamen guldkornene drysser fra jer - tak det kan jeg bruge.
Har nu allerede en stabil indtægt og lever af at coache ledere/direktører - gjort det i 2 år. Så nye ideer er kærkomne og på sigt udviklende for virksomheden.
Også tak for tippet med at optage vha mikrofon tilsluttet PC - det nævnte El Giganten nu ikke som en mulighed... Merci
Ved mange computere følger der automatisk et brænder program med. Ellers har jeg selv investeret i et program fra Nero hvor man kan brænde både lyd og video
Når du optager vil lyden nok blive optaget som MP3, så når du brænder skal du bede om at CD'en bliver brændt som en alm. lyd CD, da det ikke er alle CD afspillere der kan afspille CD'er med MP3-filer.
Jeg ville nok investere i en god mikrofon til jer begge to så lydkvaliteten bliver så god som muligt.
Også tak for tippet med at optage vha mikrofon tilsluttet PC - det nævnte El Giganten nu ikke som en mulighed... Merci
Du skal nok søge i musikbutikkerne i stedet (f.eks. www.aage.dk der har butikker i Kbh., Odense og Århus).
Fortæl dem at du skal bruge en mikrofon som skal optage en samtale mellem to personer (det har noget at gøre med hvilken karakteristik mikrofonen skal have), og at den skal tilsluttes din PC. Du vil helt sikkert få en bedre vejledning her end hos El-Giganten.