|
Jeg poster et link til det i aften, hvis det er?
|
Du er meget velkommen - jeg vil sætte stor pris på det, faktisk.. Det kan jo være vi skal snakkes ved ang. det cm-system så?.. men, lad mig lige se. |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
|
Det var dog en utrolig lykkelig slutning, så fandt de alligevel hinanden... Men hov, vi fik vist aldrig set Davids portfolio? Personligt har jeg af ren nysgerrighed ikke kunnet arbejde hele dagen. Men hva'' fa''n - det er vel fredag ;) |
Quote: Det du siger er vel at du er en 'sjuft' til at lave din egen hjemmeside? ![]() ![]() ![]() (latterlig quote-funktion, red.): Her vil jeg så godt lige indskyde, at megafjols og sjuft ikke kan direkte ligestilles jævnfør ordets oprindelige betydning. Her ville kluddermikkel - eller måske mere præcist; enorm kluddermikkel - være mere velegnet, som synonym til megafjols ![]() Og så vil jeg da også godt sige tak for en hæsblæsende debat med både grimme og pæne ord. Hvad man nu end skulle mene om dig David, så skal du da have, at du altid er parat til at revurdere og sige undskyld. Mangler lige at Ghetix kommer ind over og ryger lidt fredspibe også. Så er han også blevet budt velkommen til Amino med det tætteste vi kommer en "brandtale". |
![]() Lad os holder humøret mundtert, og glemme episoden :) |
Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk
Kommer det link så eller hvad, er faktisk ret nysgerrig ![]() |
Arbejder med online salg og design.
www.ghetix.blogspot.com :-) |
Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk