Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiks arbejde -

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
En kunde går ind i en skotøjsforretning.
Kunde:
- Jeg vil gerne se på et par snørebånd-snørebånd
Ekspedient:
- Hvorfor siger De »snørebånd« to gange?
Kunde:
- Fordi det er til mine Ecco-sko

Anyway, synes det er flot det du har lavet.
Du skal nok nå langt, hvis du bliver ved i samme dur.
Din kontaktinfo er hermed gemt. :-)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 07:31
Hej Ghetix

Undskyld min dårlige tone, men jeg får det det dårligt med folk med en hoven attitude; og især hvis dét de synes de viser en blog-hjemmeside med nogle, hvad jeg tror er, nogle kopierede logoer.

Det var derfor jeg inddirekte kaldte dig for en sjuft: du KAN jo ikke skid, men har munden fuld. Det var hvad jeg mente.

Men jeg kan iøvrigt være ligeglad. Og derfor vil jeg gerne undskylde for min negative indstilling.

Jeg håber virkeligt, at du får nogle kunder og får succes - det vil jeg unde alle; også selvom de har en så hoven tone.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:11
Dato: 15-12-2006 07:30:46 Forfatter: davidchristensen
Hej Ghetix

Undskyld min dårlige tone, men jeg får det det dårligt med folk med en hoven attitude; og især hvis dét de synes de viser en blog-hjemmeside med nogle, hvad jeg tror er, nogle kopierede logoer.

Det var derfor jeg inddirekte kaldte dig for en sjuft: du KAN jo ikke skid, men har munden fuld. Det var hvad jeg mente.

Men jeg kan iøvrigt være ligeglad. Og derfor vil jeg gerne undskylde for min negative indstilling.

Jeg håber virkeligt, at du får nogle kunder og får succes - det vil jeg unde alle; også selvom de har en så hoven tone.

David, hvad I alverden er dit problem? Og hvad er det i øvrigt for en måde at byde velkommen til nye medlemmer på?

Hvad berettiger dig til at sige han ikke kan en skid, men har bare har munden fuld? Han tør i det mindste vise sin portfolie frem - jeg ser ikke din portfolie nogen steder. Hvis du mener du er så meget bedre end ham, så lad og se hvad du kan!! - Hvis du da ikke bare har munden fuld?

Hvad får dig til at tro hans logoer er kopierede? Fordi de er gode eller hvad? Det lyder lidt som om du ikke helt kan tåle at han måske er lidt bedre end dig, og så tyer du til at rakke ned på ham istedet... Undskyld mit sprog, men.... Hvad f..... bilder du dig ind? 

Og til Ghetix:

Jeg vil godt undskylde på Aminos vegne og sige at du endelig ikke må tro at alle aminoer byder vores nye medlemmer velkommen på en så ubehagelig måde. Vi er her for at hjælpe hinanden, og du har tydeligvis nogle gode kompetencer at tilbyde - og tror jeg der er mange aminoer der vil sætte pris på.

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 09:19
Undskyld hvis jeg har opført mig dumt.

Jeg har ikke lyst til at gøre mere ud af dether. Punktum.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 09:26
Jeg kunne dog godt tænke mig at se din portfolio alligevel?
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 09:32
Jeg skal ikke gøre mig til dommer over noget som helst David, men hvis man gentagne gange må sige undskyld for sin opførsel - er det så ikke på tide, at revurdere hvordan man egentlig skal opføre sig?
En undskyldning står stærkest første gang... og hvis man i forskellige tråde jævnligt må sige undskyld for sit sprog eller sin tilgang til emnet - så mister undskyldingens karakter af format lige så stille sin værdi.

Mvh.
René

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 09:34

Sendt.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 09:38
René, du har helt ret.

Men hvis man gentagne gange står overfor tvivlsomme elementer, som jeg må "hakke" på, så véd jeg ikke.. Det er jo ikke gode mennesker jeg synes dårligt om.

Men du har iøvrigt fuldstændigt ret. Jeg skal nok revidere min færden her.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 09:42
David, må jeg offentliggøre det du sendte til mig, for de andre?
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 09:53
Ja, det må jeg jo. Skal bare lige finde ud af hvordan jeg får brygget min hjemmeside sammen :)

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)