Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiks arbejde -

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg da godt forsøge:

En sjuft er en person, man ikke helt ved hvor man har. Har hørt det brugt som en slags vagabond i udseendet og en dovenlars i væremåden. Men den oprindelige betydning er vist noget med en utilregnelig karl, der klarer sig ved at snyde andre og driver rundt uden mål og med.
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:25
Dato: 14-12-2006 04:41:08 Forfatter: davidchristensen
Rigtig lækre referencer. Især hvis man kigger på www..salsa.tv, så rykker det...

..

Fornemmer jeg en smule sarkasme?

Jeg tror de fleste af hans opgaver er fiktive opgaver, men det gør dem jo ikke mindre gode...

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:41
Det er ikke fiktive opgaver. Det er fra et site, der hedder SitePoint, der fungerer ligesom DesignOutpost, med specwork.
Ghetix: At du er villig til at lave specwork, skal nok give dig en del arbejde, her på Amino. De fleste grafiske hoveder herinde, har ikke lyst - og efterspørgslen er stor.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:53
Dato: 14-12-2006 08:48:10 Forfatter: Nippr
Det vil jeg da godt forsøge:

En sjuft er en person, man ikke helt ved hvor man har. Har hørt det brugt som en slags vagabond i udseendet og en dovenlars i væremåden. Men den oprindelige betydning er vist noget med en utilregnelig karl, der klarer sig ved at snyde andre og driver rundt uden mål og med.

Tak for svaret, nu ved jeg hvad min Sergent Rasmussen mente da han kaldte mig en sjuft tilbage i ''99 :)

''har tænkt over det lige siden hahaha

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 14:53
Super træls folk skal blande en masse ting ind i tråden, som den slet ikke handler om. David har jo tydeligvis bare ondt i røven? Typisk, han prøver jo bare at hakke ned på det jeg laver, men ved ikke hvorfor? Alt det der udnødvendige i kommer med - hold det da for jer selv, og post det et andet sted!
Det er rigtigt, som Lone siger, jeg benytter mig af SitePoint til at lave/sælge grafiske opgaver.

Hvis nogle er lidt mere seriøse end David, og mindre barnlige, og samtidig har brug for noget grafisk arbejde så er i mere end velkomne til at kontakte mig.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
# Ghetix

De fleste arbejdspladser, jeg har været på, har til tider været særdeles useriøse. Så hvis ikke man kan tage lidt humor og skæg, skal man holde sig væk fra Amino, for vi kan være temmelig useriøse – det er det, der gør Amino så skøn at følge med i. Seriøsitet og useriøsitet i samme ombæring!

Til gengæld er det korrekt, som Lone skriver, at der på Amino ofte søges spec-work, så du kan gå hen og få dig nogle kunder her med tiden. Dog vil jeg påstå, at det vil hjælpe, hvis du undlader at hidse dig op over, at folk til tider er lidt useriøse og laver lidt skæg med dig. Jo mere sur du bliver, jo sjovere er det. Det er nu op til dig, hvornår det skal holde.

Sådan er det nu engang på Amino! Hvorfor skal vi alle kun være så skide seriøse? Og af samme årsag kører en tråd nogle gange af sporet – dog er det også det, der er med til, at mange læser den. Så hvis du blot holder dig fra at svine andre til (hvilket bestemt ikke er velset nogen steder!), så kan det nemt gå hen og blive givtigt for dig. Blot ikke på den måde, du har gang i nu...

Så undlad at hidse dig op over folk – i hvert fald offentligt. Du får intet ud af det.

Amino er som næstekærlighed – man får ved først at give

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 15:19
Det forstår jeg udemærket.
Hvis man så tilgengæld beder om lidt seriøsitet, så kan det da ikke være rigtigt at stadig nogle går rundt og ter sig som små børn?
Sådan er det jo også på arbejdspladser, når det skal være seriøst så er det seriøst.
Jeg kan da også godt se det sjove, men synes nu det ødelægger tråden lidt, og det bliver meget hurtigt uoverskueligt.
Tror nærmere det er alt for meget af det sjove her i tråden, der kan skræmmer evt. kunder væk. Normalt møder jeg kunder med seriøsitet.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 15:43
Synes også at Ghetix blev "nakket/bedømt" lidt for hårdt, måske det var alderen eller bare en uheldig indlæg. Anyway Post en ny tråd  Ghetix og kom vider .-)

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 16:06
Var det ikke lidt "grov" Sune (moderator) og lidt hurtige på aftrækkeren, du skriver det er en debat og ikke et opslags værk for annoncer. hmmmm...    JEG HAR ET GODT TILBUD =   tilbuds annonceplads, havd skal den ellers bruges til  ???   i lider ikke alle af lidt jule stress

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:32
Ghetix:
At folk skriver indlæg i din tråd, betyder at den kommer ud på forsiden af Amino. Det skal du bestemt ikke klage over.   Så der er lidt lys i mørket alligevel - og aminobrugerne - dine potentielle kunder, skal nok selv luge ud i indlæggene og kontakte dig, hvis de er interesserede i dit arbejde.
Al sidetrackingen i denne tråd, har ikke ødelagt dine chancer for at gøre dig bemærket herinde - tværtimod.

Til gengæld, er du altså nødt til at slappe lidt af.  De fleste Aminobrugere, der gør brug af andre aminobrugere til arbejdsopgaver, kontakter "ham den flinke og dygtige" og ikke "ham den sure og dygtige".   Du vil gerne sælge dig selv. Det er du nødt til at gøre på mere, end dit arbejde. Selvom det er fint.

Men velkommen til - og held og lykke.

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)