Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiks arbejde -

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-12-2006 22:05:05
Forfatter: Biz. Since 1992
Hva'' drenge hvad med en lille sjov konkurrence mellem jer grafiker (og andet godt folk), så kunne vi tage en vote til sidst her inde på Amino...  Hvad med en fed Amino nytårs logo eller noget andet :-)

Nu syntes jeg da at jeg har hjulpet lidt til, mht. julen i toppen - nu må det da være en andens tur :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:57
Dato: 10-12-2006 21:52:17
Forfatter: Jesper Skov
Jeg tilbyder selv lidt af det sammen, desværre uden en masse hyle morsomme jokes, med og uden sko. Men jeg vil meget gerne se nogle af dine referencer, da jeg muligvis for brug for flere freelancere.

Hej Jesper!

Du må gerne tage et kig på min hjemmeside, og jeg kan også sende dig noget enten pr. mail eller post, hvis du er interesseret. Jeg er forholdsvis nystartet som freelancer og kan endnu ikke prale med at være booket helt så meget op som ønsket

Dog besidder jeg – efter egen mening – humor, og det er nødvendigt her på siden. Hvis ikke man kan tage en joke som Davids, vil man hurtigt blive fornærmet, for det er nu engang ofte det sprog, vi kører i hér

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:48

Hvordan kan det egentlig være, at gode tilbud i denne kategori altid, og jeg mener ALTID, bliver fulgt op af tilsvarende tilbud? Jeg ser egentlig ikke denne kategori som en debat-kategori, men en opslagstavle hvor man poster sine gode tilbud. Men jeg tager måske fejl 

Det står jo enhver frit for med jævne mellemrum at smide et godt tilbud. Så hvorfor sidde og vente på at andre gør det, og så blot løbe med på det? Tag selv initiativet næste gang

mvh Carsten

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 02:42
@Peter: Tak; det var pænt sagt :)

@Carsten: Jeg synes ikke det er unaturligt eller på anden måde upassende, hvis man lister en kommentar ind i et indlæg som dether - det er jo trodsalt et debatforum og ikke "bare" en opslagstavle for opgavesøgende.

Om ikke andet, så er manden blevet mere eksponeret efter mit skoløse end hvad han ellers ville havde været blevet - og det er jo netop dér begrebet forum syntesiserer :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 04:21
Lige en tilføjelse/rettelse:

"Om ikke andet, så er manden blevet mere eksponeret efter mit skoløse INDLÆG end hvad han ellers ville havde været blevet"

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 16:50
Så kan i se noget af det jeg har lavet her: www.ghetix.blogspot.com

David, hvad så med at sætte lidt referencer op på din side i stedet for bare kontakt information?
Det vise lige præcist så lidt om hvad du kan, som af mig inden jeg postede mine referencer. Fej foran din egen dør først?

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:57
Hej Ghetix

Rigtig flotte referencer du har. Jeg kan specielt godt lide din webdesign-stil - super enkelt, men stadig professionelt. Og dit "Cold Rock" logo sidder lige i øjet...

Flot arbejde...

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 15:01
Tak for de fine ord

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 04:41
Rigtig lækre referencer. Især hvis man kigger på www..salsa.tv, så rykker det...

..

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 04:54
Jeg faldt iøvrigt over betegnelsen "en sjuft" - nogen der kan forklare hvad det egentlig dækker over..?

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)