Vi har haft diskussionen før :) men du nævner at en løsning til 10.000 ikke er god nok men een til 30.000 er?! Vores service ville sjovt koste omkring de 30.000 hvis den skulle løses af danske designere/udviklere (men uden hosting og betalingsgateway), men fordi vores team(s - der er faktisk to) er outsourcet er prisen omkring de 10.000. Du siger kun at servicen burde koste omkring 30k men du definerer ikke hvad det er du får mere i denne løsning end i en til 10k Hvis en dansk time koster 750-850 (endda billigt sat, de fleste bureauer tager omkring 1000 og op per time) mens vores måske koster en 100-200 så er det jo tydeligt for alle at en løsning til 10k kan være lige så godt som een til 30k |
Aros marketing- og mediebureau:Hvis du vil gøre det selv, kan jeg anbefale at bruge open source systemet Magento
+1
Min egen webshop er bygget op omkring Magento.
Mathias Hougaard:En af DanDomains styrker er at deres CMS er søgemaskinevenlig
Nu kender jeg ikke så meget til DanDomain, så spørger af ren nysgerrighed - kan du prøve at uddybe hvori du mener at deres CMS system outperfomer andre webshop løsninger mhp SEO?
Kirsten E:Det tager MEGET længere tid
Helt enig. Heldigvis er det en spændende proces
Yngvi K.:Jeg vil personligt selv minimum investere 30.000kr for en opsætning og et design i magento for at sikre mig tingene bliver lavet ordentligt og følge med i hvordan timerne bliver brugt. Min erfaring fortæller mig at 10.000kr bare ikke er nok.
Har du nogle eksempler på webshops i Magento til kr 10.000,- kontra nogle til kr 30.000?
Jeg har slet ikke nogen føling med hvor mange penge folk benytter på deres webshop, men der er helt sikkert nogle der har en større wauw effekt end andre og nogle der konverterer bedre.