Hejsa jeg har lavet et super fedt design til min hjemmeside, snaever.dk og jeg ved virkelig ikke hvad man skal gøre efter det også det passer så godt som muligt. Men hvis der er nogle der har en guide, eller som vil hjælpe mig ville det være super fedt, og hvis i har en hjemmeside vil der komme reklame for den, på min hjemmeside
Hvis du ønsker at hjælpe mig kan du også sende en besked til mig på mail, kasper@snaever.dk
Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!
Hejsa jeg har lavet et super fedt design til min hjemmeside, snaever.dk og jeg ved virkelig ikke hvad man skal gøre efter det også det passer så godt som muligt.
Hej Kasper,
Er det et helt brugerinterface du vil have skåret op, eller er det "bare" et topbillede du skal have ændret størrelsen på? :o)
Hejsa jeg har lavet et super fedt design til min hjemmeside, snaever.dk og jeg ved virkelig ikke hvad man skal gøre efter det også det passer så godt som muligt.
Hej Kasper,
Er det et helt brugerinterface du vil have skåret op, eller er det "bare" et topbillede du skal have ændret størrelsen på? :o)
Med venlig hilsen
Tommy
Det er et helt design jeg har lavet, som jeg gerne vil bruge :P
Det er et helt design jeg har lavet, som jeg gerne vil bruge :P
Du kan med fordel bruge slice tool her, når du har lave de slices du ønsker gemmer du så for web og wupti du har tabel og det hele ;)
/allan
Det har jeg faktisk prøvet, Allan men det hele sidder helt skævt når jeg gemmer det, og når jeg vælger at det skal være tekst så ser det helt underligt ud
Det har jeg faktisk prøvet, Allan men det hele sidder helt skævt når jeg gemmer det, og når jeg vælger at det skal være tekst så ser det helt underligt ud
Du er velkommen til at sende mig din fil så skal jeg fixe den for dig ;) No pay ;))
Du er velkommen til at sende mig din fil så skal jeg fixe den for dig ;) No pay ;))
/allan
freelance@designyou.dk
Super, jeg har sendt dig en email - men hvis den aldrig dukker frem er det en fejl i mit mailprogram, så skriver du bare hvis den ikke kommer :)