Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere Plus features

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Plus'er

Vi vil rigtig gerne lave flere fede features på debatten, der gør den endnu bedre at bruge.
Har i ideer til hvad i mangler og som i vil sætte pris på i dagligdagen?

Dbh Martin

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En funktion hvor det bliver muligt at gøre kommentarer fra enkelte brugere usynlige, så den enkelte bruger ikke kan se kommentaren.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:37

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

En funktion hvor det bliver muligt at gøre kommentarer fra enkelte brugere usynlige, så den enkelte bruger ikke kan se kommentaren.

Helt enig!
Der er f.eks. nogen stykker jeg gerne ville gøre ''usynlige'' det vil gøre min Amino hverdag en del bedre. 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:43

Martin Thorborg:
Har i ideer til hvad i mangler og som i vil sætte pris på i dagligdagen?

Hej Martin 

Her et par ideer:

1. Index over aminoer hvor man kan søge på erhverv, område etc. (plus featuren kunne være man blev mere fremhævet) Jeg ved freelancer gør lidt dette, men et reelt katalog over aminoer ville være bedre i mine øjne. 

2. Mulighed for selv at vælge hvilke kategorier, og hvor mange indlæg man vil have vist på forsidelisten(den øverste hvor der i dag vises de nyeste indlæg fra alle kategorier)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:46

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Du mener vel tråde fra en person... Hvis man fjerner kommentarer, så giver en tråd jo ingen mening...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:
Du mener vel tråde fra en person... Hvis man fjerner kommentarer, så giver en tråd jo ingen mening...

Helt enig. Jeg tror ikke en funktion der skjuler indlæg fra en bestemt bruger bliver benyttet særlig længe. Netop fordi trådene så ikke længere vil være sammenhængende. 

Vi har alle typer vi ikke bryder os om, men det er jo heldigvis ikke værre end man bare klikker på næste tråd og så er man videre i sit liv.

Tiden og pengene vil i mine øjne være bedre brugt på andre funktioner end en sådan.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:01

Martin Tygsen:

1. Index over aminoer hvor man kan søge på erhverv, område etc. (plus featuren kunne være man blev mere fremhævet) Jeg ved freelancer gør lidt dette, men et reelt katalog over aminoer ville være bedre i mine øjne. 

2. Mulighed for selv at vælge hvilke kategorier, og hvor mange indlæg man vil have vist på forsidelisten(den øverste hvor der i dag vises de nyeste indlæg fra alle kategorier)

De 2 ideer støtter jeg op om... Især ide et, da det vil gøre det 2000 gange nemmere, at finde firmaer i en branche fremfor at søge og lede...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:11

at man som plus medlem selv kan vælge om man vil give lov til at nogen abonnerer på ens indlæg.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:21

Martin Tygsen:

Dem støtter jeg også op om, men med et lille twist på 2'eren:

Det kunne være cool hvis man kunne vælge rækkefølgen på kategorerne. Evt. ved at trække dem rundt lidt lige som på iGoogle.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:39

Måske en mulighed for at skrive PB'er som en direkte funktion på en tråd - som en slags chat i et nyt vindue.
Det er ofte at en tråd giver anledning til en bilateral diskussion som enten ikke er relevant for tråden eller som ikke egner sig til tråden.

/Søren

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)