Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du Kolding?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er her nogen som kender Kolding og kan fortælle mig hvor man skal bosætte sig, hvis man gerne vil bo i et kvarter med yngre børnefamilier og måske advare mod sølvbryllupskvartererne :-)

På forhånd tak.

 

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  mr.Jensen

Ja jeg kennder Kolding. Der er mange steder der er godt og bo i. Men der er også nogen sted hvor det er farliget og bo

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bor i Seest og det kan anbefales - dejlig tæt på byen, god skole med store udenomsarealer, rema1000, bager, blomsterbutik osv, tæt på eng, natursti, fodboldbaner.

Kan bedst lide den sydlige bydel.. Den nordlige del har for meget trafik pga industri og storcenter, så det er knap så hyggeligt. Trafikken i fx Bramdrupdam er helt forfærdelig, omrking kl 8 og 16 er der monster lange køer mellem center og motorvej.

På vores vej i Seest er der faktisk lige nu 4-5 huse til salg - mange af dem blev bygget i 70erne og er så småt ved at skifte ejere.. men om det er generelt for Seest ved jeg ikke.

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

og fabrikken med bum bum er væk :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja vi søgte det samme. Og det må man sige at vi får her i drejens. En ny bydel i den dyrer ende. Lutter børnefamilier. Alle 400 parceller er bebybygget med moderne smarte huse der max er 5 år gamle. Resursestærke mennesker i alle husene. Tæt på fjorden. Tæt på ny børnehave og vuggestue. Stisystemer og lukkede veje. De ulemper jeg kan se er prisen herude. Det betyder nemlig at det er en stor hvid homogen gruppe. Ellers er det nok stedet hvis man have børnefamilier med webergrill og Audi til naboer... Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind på Home, der kan man se aldersgennemsnit, antal børnefamilier m.m. når man søger på de enkelte områder...

De bedste hilsner

Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:

Jeg bor i Seest og det kan anbefales - dejlig tæt på byen, god skole med store udenomsarealer, rema1000, bager, blomsterbutik osv, tæt på eng, natursti, fodboldbaner.

Kan bedst lide den sydlige bydel.. Den nordlige del har for meget trafik pga industri og storcenter, så det er knap så hyggeligt. Trafikken i fx Bramdrupdam er helt forfærdelig, omrking kl 8 og 16 er der monster lange køer mellem center og motorvej.

På vores vej i Seest er der faktisk lige nu 4-5 huse til salg - mange af dem blev bygget i 70erne og er så småt ved at skifte ejere.. men om det er generelt for Seest ved jeg ikke.

Kan tilknytte mig dette udsagn :-)

Vh
Henrik 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:

Jeg bor i Seest og det kan anbefales - dejlig tæt på byen, god skole med store udenomsarealer, rema1000, bager, blomsterbutik osv, tæt på eng, natursti, fodboldbaner.

Kan bedst lide den sydlige bydel.. Den nordlige del har for meget trafik pga industri og storcenter, så det er knap så hyggeligt. Trafikken i fx Bramdrupdam er helt forfærdelig, omrking kl 8 og 16 er der monster lange køer mellem center og motorvej.

På vores vej i Seest er der faktisk lige nu 4-5 huse til salg - mange af dem blev bygget i 70erne og er så småt ved at skifte ejere.. men om det er generelt for Seest ved jeg ikke.

Jeg vil helt klart også anbefale Kolding Syd... 

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ta' et kig på conzoom maps og du vil få mange informationer om personer fra de forskellige kvarter.

Det er et genialt værktøj. Wink

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vonsild er et rigtigt dejligt sted. Kan stærkt anbefale det.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)