Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste CMS system til salg af software online med licenskode m.m.?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer begge.

Jeg vender tilbage efter ferie når jeg har et produktklar til online delen.

Jeg vil helst benytte Joomla/Drupal hvis det kan bruges, men ville være cool hvis der fandtes nogle componenter som kunne det jeg drømmer om kp.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:45

Super jeg er bestemt ikke uenig med dig i at Drupal eller Joomla er ganske ude mærkede systemer men det's problem er at det ikke har en lige så dyb database indgribning og dermed ikke mulighed for at lave lige så konkrete funktions specifikationer...

Jeg har aldrig solgt en Drupal men har solgt et par WP og joomla men det jeg har sagt til kunden hver gang er at jeg ikke forstår hvorfor man ikke bare laver en Joomla eller en wordpress bruger i TYPO3 for på den måde at lave det i et system som den dag du for brug for et mere specifikt database indgreb har muligheden for at lave det... 

Nå nu vil jeg heller ikke være mere sælger end hvad godt er, men kig eventuelt her  http://www.cmsmatch.com/compare/content-management-systems/11+9+1462   

hav en fantastisk ferie :)

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:55

Det giver så lidt mening det du skriver Emil :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:35

Hej Johny

Hvis du er rigtigt udhvilet og fuld af overskud, når du kommer tilbage fra din ferie, så skulle du tage at kigge på http://www.cloudsprout.dk , det er en drastisk anderledes tilgang til Content Management og Webshop systemer.
Når man bygger templates i CloudSprout foregår det via drag-n-drop og en direkte Photoshop-integration, så det er meget hurtigt og fleksibelt, at bygge sit site:

Men hvis man er en haj til html-koder, og ser browser forskelle er spændende udfordringer (og det er der forbavsende mange der gør), så er et af de andre systemer meget bedre.

Du skal være velkommen til at smide mig en mail på plu(at)cloudsprout.dk, så sender jeg dig et beta-login når vi er klar.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan skal han så få udrullet licenser til hans software fra webshoppen? Skal han tegne det i photoshop? Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:00

Ronnikc:
Hvordan skal han så få udrullet licenser til hans software fra webshoppen? Skal han tegne det i photoshop? Wink

CloudSprout er helt klart et fantatisk system, med man features der i høj grad for den gammeldags måde at bygge sites på til at minde om tandudtrækning med en bidetang uden bedøvelse.

Men så smart at man kan tegne sig til en udrulning af licenser i Photoshop, er det desværre ikke. Istedet bruger man en webhook, når købet sker og herefter kan ekstern eller intern app, varetage selve udrulningen.

Det kræver desværre programmering, men som programmering opgaver fåes, så er det relativt nemt! Man lytter på at køb sker, når de så sker, sender man en licensnøgle til køberens email.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:45

Wow - Så man kan altså ikke bare tegne sig til det men skal bruge en programmør? (slet skjult ironi)

Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 02:18

Ronnikc:

Wow - Så man kan altså ikke bare tegne sig til det men skal bruge en programmør? (slet skjult ironi)

Wink

I hvertfald i CloudSprout som det ser ud nu! Men Hoist gutterne, har faktisk succes med et succes, der sætter brugere istand selv at lave den slags applikationer, de gør de sgu' godt!

Men hvis man kan skrive et desktopprogram, som andre vil betale for, så er det nok en smal sag, at modtage et request og sende en mail.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:41

Emil :

det jeg har sagt til kunden hver gang er at jeg ikke forstår hvorfor man ikke bare laver en Joomla eller en wordpress bruger i TYPO3 for på den måde at lave det i et system som den dag du for brug for et mere specifikt database indgreb har muligheden for at lave det... 

Helt enig.

Inden for online booking kan også mærke, at der er klart størst efterspørgsel efter Joomla, mens Drupal og WordPress kommer på en delt andenplads.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)