Shhh!!! |
Jeg takker for den venlige respons der har været på mit oplæg, men helt ærlig gutter....der er vel ingen grund til at slagte mig så længe kiloprisen ikke er højere
Jeg ved godt at jeg ikke havde beskrevet projektet særlig grundigt, men tanken var også i første omgang at folk kunne få mere info ved at henvende sig. Jeg kan nu se at den strategi måske ikke var så heldigt, så jeg vil da gerne komme med flere oplysninger nu i spørger så pænt
Siden det hele handler om er Juppi som jeg har overtaget sammen med en kammerat. Desværre ligger navnet for tæt op af en anden side, som en vis herre med relation til Amino var med til at starte. Derfor skal navnet ændres og i den forbindelse har jeg i en anden tråd herinde efterlyst forslag til et navn men foreløbig uden held.....men jeg håber stadig.... I kan se tråden HER
Min kammerat vil hovedsaligt komme til at stå for kontakten til køber/sælger, annoncører, samarbejdspartnere m.m. Han er allerede i gang med at tage kontakt til sælgere, som kunne have interesse i at sælge på vores side. Tror nok at vi vil kunne starte op med omkring 20.000- 30.000 auktioner indtil videre.
Webmasters opgave vil være at få sat siden rigtigt op via det tilhørende adminmodul. Godt nok er siden online, men den trænger til at blive set efter i sømmene og der må mine evner melde pas. Jeg kunne selvfølgelig bare kaste mig ud i det, men jeg vil hellere koncentrere mig om det jeg kan finde ud af og overlade det andet til nogen der ved mere om det end jeg gør. Så kan jeg jo kigge med over skulderen og lære den vej. Desuden skal der gøres en del ved SEO optimering, da der ikke er ofret noget på den del indtil videre.
Min opgave vil være at hjælpe webmaster i det omfang mine evner rækker samt tage mig af markedsføring IRL.
Mht. de 10.000 kr. som jeg nævnte, så skrev jeg at webmaster skulle være parat til at investere og ikke at det var et krav at vedkommende skulle investere 10.000 kr. her og nu for at komme med i projektet. Hvis dette er blevet misforstået beklager jeg, men det ville være blevet forklaret nærmere hvis man henvendte sig til os. De 10.000 har vi nævnt for at undgå for mange useriøse henvendelser og samtidig sikre os at dem der henvender virkelig mener det. Pengene vil skulle bruges i den daglige drift. Vi har selv ind til videre investeret 10.000 kr. men har opdaget en ekstra lomme i pungen, så der er stadig penge at tage af.
Dette var en kort beskrivelse af projektet, men fyr da bare løs hvis i har spørgsmål
P.S. til Mikkel....find bare missilbatteriet frem...jeg ligger klar i min skyttegrav og venter