I forbindelse med at vi har overtaget en auktionsside søger vi en webmaster, som samtidig vil investere i projektet. Siden er online, men der er ingen aktivitet på siden endnu, da den kun er få måneder gammel. Desuden skal navnet skiftes, da det let kan forveksles med andre sider.
Vi forventer at du har erfaring i at arbejde med opsætning af tilsvarende sider og har erfaring med SEO, da der på dette område ikke er gjort noget. Desuden skal du være parat til at investere 10.000 kr. i projektet.
Skriv hvis du har spørgsmål eller send en mail til vilufterhund@gmail.com
Jeg har ikke selv tiden til at gå ind i sådan et projekt - men jeg vil gerne lige give et par ord med, som jeg tror kan gøre det lettere for dig at få potentiellere partnere gjort interesseret.
Hvis du skriver lidt om:
- Hvad du selv bidrager med i projektet
- Hvad de 10 t. kr. skal bruges til
- Hvilke varer der skal handles på siden
- Hvilket site der er tale om
Vil det klart være lettere at forholde sig til. Ville du selv henvende dig til andre med ovenstående beskrivelse og bede om mere info? Alt er vel ment - og jeg ønsker dig held og lykke med at finde den rette :-)
Hah ! Nice one ... troede jeg havde set dem alle :)
"Code for free ... and pay to do it" :D
Hvis prisudviklingen for webudvikling fortsætter i samme kurs, som den længe har gjort.... Ja så er det vel ikke urealistisk, at vi snart når et leje hvor "udviklerne" betaler kunderne
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Jeg har ikke umiddelbart selv tiden til at gå ind i sådan et projekt - men jeg vil gerne lige give et par ord med, som jeg tror kan gøre det lettere for dig at få potentiellere partnere gjort interesseret.
Hvis du skriver lidt om:
- Hvad du selv bidrage med i projektet
- Hvad de 10 t. kr. skal bruges til
- Hvilke varer der skal handles på siden
- Hvilket site der er tale om
Vil det klart være lettere at forholde sig til. Ville du selv henvende dig til andre med ovenstående beskrivelse og bede om mere info? Alt er vel ment - og jeg ønsker dig held og lykke med at finde den rette :-)
Venlig Hilsen
Allan
Kunne ikke være mere enig.
Men søde venner lad nu være med at sable ham alt for hårdt ned, men som Allan skriver er det nok en god idé at komme med lidt mere kød - så en evt. partner ved hvad vedkommende går ind til.
Hvad med at sende et lin til siden, så vi kan se hvad der er i vente :)
Men søde venner lad nu være med at sable ham alt for hårdt ned
Nej det er klart.... Meeeeeen.... Seriøst.... Den "forretningsmulighed", der tilbydes er jo nærmest ude i det latterlige...
Der forventes at man udvikler sitet, udfører en væsentlig del af markedsføringen, man driver sitet og så (som kirsebærret på toppen) også lige skyder 10k i projektet.....
Med andre ord er der et ganske væsentligt spørgsmål, der står og flagrer i vinden:
Hvorfor ikke bare beholde sine 10k og så lave sit eget site?
Så jeg mener ikke der er noget galt i at folk finder sablen frem.... Som projektet hidtil er beskrevet er forslaget ærligt talt latterligt.... Sorry - I just call them like I see them ;)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)