Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dating sider

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, tror i markedet er mættet for dating sider?

nu gør dating.dk det jo ret godt, måske man kunne lave en lignende god side, bare i udlandet f.eks her i UK hvor jeg bor :-) men er markedet i dk tilfredse, det er nok meget svært at gøre det meget bedre en dating.dk, var de egentlig ikke gratis i starten?

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:36

jo jo de var gratis..

der er altid nogen som ikke vil betale eller syntes det er for dyrt.

det hele drejer sig jo om at have den største antal seriøse bruger
prøv at se på zoosk, de er kommet godt efter det ww :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:48

Jeg tror det er ved at være svært at tjene ordentlige penge på det efterhånden. Tag feks. beautifulpeople som har fået gratis markedsføring til en værdi af flere millioner kr. De er på røven på trods af at de har rigtig mange medlemmer fra hele verden..

xxx

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:53

PJEDSTED:

Jeg tror det er ved at være svært at tjene ordentlige penge på det efterhånden. Tag feks. beautifulpeople som har fået gratis markedsføring til en værdi af flere millioner kr. De er på røven på trods af at de har rigtig mange medlemmer fra hele verden..

Det var da et extremt dårligt eks, det er jo den dating side som
smider deres kunder ud fordi de har taget et par kilo på julen over
håber de køre i graven ha ha..

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:54

Synes desværre det mest handler om at skovle flest penge ind med de dating sider alt for dyrt. Men heldigvis findes der da stadig nogle som er helt gratis at benytte.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

LinkCentralen.dk:

Synes desværre det mest handler om at skovle flest penge ind med de dating sider alt for dyrt. Men heldigvis findes der da stadig nogle som er helt gratis at benytte.

Ja men tit er udbudet af mennesker på de sider desværre meget suspekt.Embarrassed

@thomas

Nu er dating markedet på retur, og det specielt efter at det der Facebook og Twitter halløj er kommet til. Der er mange som også benytter det som dating sider, og for at bevise deres popularitæt.

/Kenneth

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:43

Ja der findes mange dating sider, de fleste har i starten være gratis.Måske skal du finde et område specifik dating...f.esk dating hvor man går op i folk profiler og gør opmærksom på formålet med dene dating er ikke engang knxxxx. (Det vil tiltrække mange kvinder......og hvor der er honing kommer fluerne af sig selv hehehe)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:57

Feedback:
og hvor der er honing kommer fluerne af sig selv

Det gør de også der hvor der er lort.... Hermed er mit forslag så givet til der oprettes en scatologisk datingportal - det vil med garanti blive et hit....og husk på penge ikke lugter! Skype-Giggle

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:04

Fama:

Feedback:
og hvor der er honing kommer fluerne af sig selv

Det gør de også der hvor der er lort.... Hermed er mit forslag så givet til der oprettes en scatologisk datingportal - det vil med garanti blive et hit....og husk på penge ikke lugter! Skype-Giggle

Fama - jeg elsker dig sgu helt vildt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:10

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Fama - jeg elsker dig sgu helt vildt.

Jeg bliver jo helt rørt.... Jeg giver en øl og en cleveland steamer, når jeg flytter til kbh, så Skype-BigSmile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)