Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone call home

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:53

De fleste i Mac-universet mener det er bullshit. Primært fordi mange også har oplevet udfald i opkald, som næppe kan skyldes forkerte beregninger i softwaren. 

Andre håber selvfølgelig det er sandt, for så kan problemet løses rimelig let. De første rygter pegede for en uge siden på, at OS 4.0.1 (som skulle løse problemet) ville komme i denne uge. Men nu har 'vi' fået den her melding istedet.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det. Indtil videre har ingen danskere oplevet problemer med iPhone 4, og jeg tror det skyldes den forholdsvis gode dækning vi har. Der er bare ikke noget datagrundlag for at finde ud af, om problemet er geografisk betinget (endnu).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21

Kaffe & Co:

Det er svært at bedømme, men som den anden svarer også nævnte, er der en høj bullshitfaktor i brevet. Der var i hvert fald store advarselslamper i mit hoved, da jeg læste det.

Eneste formildende omstændighed er, at Apple tilbyder folk, at de kan få pengene tilbage.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:38

En ting kan man ihvertfald sige med sikkerhed.... Det er ikke første gang Apple har lavet sådan et stunt.... Sådan lige fra toppen af mit hovede kan jeg da nævne iPod og MacBook Air som eksempler på Apple har sendt produkter på markedet, med alvorlige tekniske problemer.... Hvilket både er uforståeligt og ærgeligt... For de plejer jo ellers at levere kvalivare.... Men det er måske bare en del af deres "proces".... Der skal simpelthen sendes noget crap på markedet i ny og næ Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)