Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byttecentral for VM-mærker, pokemonkort m.v.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Min søn på 5 samler på VM-klistermærkerne som bliver placeret i den tilhørende bog. Han mangler nu omkring 150 mærker og er ved at være godt irriteret over efterhånden kun at få byttere. Man kan købe mærker efter bestilling hos producenten, men der koster 50 mærker 94 kr; så det vil løbe op i næsten 300 kr. for at få de sidste mærker til bogen.

Normalt ville det nemmeste selvfølgelig være at bytte med venner m.v. men i hans SFO må de ikke bytte mellem hinanden, da der desværre har været flere tilfælde af tyveri og hvor de store snyder de små.

Min søn spørger nu: Findes der ikke et sted på nettet hvor man kan bytte med andre? Jeg har ledt forskellige steder, men kan ikke finde noget. Der er nogle enkelte på dba.dk men ellers ikke.

Jeg har ikke total gennemtænkt modellen endnu. Der skal jo blandt andet tages højde for hvordan skal bytningen foregå, skal jeg købe mærker og sælge videre, hvordan skal jeg tjene noget på dette?? Samtidig skal der også tages højde for at VM-mærker er sæsonbetonet, om 3 måneder er der nok ikke den store forretning i dem mere.

Her kom jeg så til at tænke på Pokemon, Bakugan m.v. kort som ungerne også samler. Det kunne måske også laves med disse kort.

Jeg kunne godt tænke mig at hære hvad I synes om ideen og samtidig om der er nogle der har en ide om hvad det vil koste at lave en internet side der kan håndtere dette.

Glæder mig til at få noget feedback

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 01:12

Da jeg var yngre brugte jeg meget denne side til at bytte magic kort. Her kan du se hvordan man kan gøre det.

Mht. hjemmesiden, så kan det ikke koste det store, men det er der helt sikkert andre der ved meget mere om.

Held og lykke

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 01:12

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:44

Lytter lige med!....

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 08:25

Hej Ulrik,

Du kan via vores auktionsside også bytte produkter helt gratis. Man opretter en annonce som en "bytte" annonce og kan så modtage alle de tilbud omkring bytte man ønsker. Når annoncen så er udløbet kan man vælge om man vil benytte sig af et af de byttetilbud der er kommet, eller om man vil afvise dem alle og genindrykke annoncen.

Vi får iøvrigt et helt nyt og lækkert design til vores side på mandag, hvilket vi fejrer med to kampagner.

1. Bliv medlem og vind en iPhone 4

2. Indryk en annonce senest 31. juli og vind et gavekort til Netto på kr. 2.000,-

Så det er bare med at komme i gang med bytteriet Geeked

Hvis I ønsker nye kategorier til specielle kort eller figurer sender i bare en mail, så skal jeg sørge for at de bliver oprettet hurtigst muligt.

Med venlig hilsen 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 18:52

Hej Michael,

Tak for dit svar, men jeg synes ikke helt det besvarer mine spørgsmål. Dette er jo ikke en side der i forvejen koncentrerer sig om bytte af samlekort.

Jeg synes mere det er en reklame for din side og ikke så meget svar på mine spørgsmål.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 18:54

Hej Emil,

Det er lidt sådan noget jeg tænkte på, måske bare lidt mere brugervenligt og fancy.

Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:52

hejsa min søn samler også på vm klistermærker vi har langt over 100 at bytte med... hvis det har interesse mvh karina

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 11:13

Min søn samler også på mærker. Send en mail på kenjeppesen@ofir.dk og hvem der mangles for de forskellige lande og jeg skal se på om disse mon ikke er blandt min søns mange byttere. Ved fælles hjælp kan vi sikkert få fyldt mange af hullerne ud og da meget billigere end at købe flere kort, som garanteret også bliver svære at få fat på når nu VM stopper.

Skulle ikke undre mig om der så kommer "Superligakort" og hvis ikke kan ideen da være til en omkring at føre dette ud i livet, selv om det vil belaste vores økonomi yderligere Big Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 11:40

Jeg har også adgang til en stor mængde af byttere, så kontakt mig på h-eriksen@email.dk og så ser vi hvad vi kan gøre for hinanden.

Henrik

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)