Min søn på 5 samler på VM-klistermærkerne som bliver placeret i den tilhørende bog. Han mangler nu omkring 150 mærker og er ved at være godt irriteret over efterhånden kun at få byttere. Man kan købe mærker efter bestilling hos producenten, men der koster 50 mærker 94 kr; så det vil løbe op i næsten 300 kr. for at få de sidste mærker til bogen. Normalt ville det nemmeste selvfølgelig være at bytte med venner m.v. men i hans SFO må de ikke bytte mellem hinanden, da der desværre har været flere tilfælde af tyveri og hvor de store snyder de små. Min søn spørger nu: Findes der ikke et sted på nettet hvor man kan bytte med andre? Jeg har ledt forskellige steder, men kan ikke finde noget. Der er nogle enkelte på dba.dk men ellers ikke. Jeg har ikke total gennemtænkt modellen endnu. Der skal jo blandt andet tages højde for hvordan skal bytningen foregå, skal jeg købe mærker og sælge videre, hvordan skal jeg tjene noget på dette?? Samtidig skal der også tages højde for at VM-mærker er sæsonbetonet, om 3 måneder er der nok ikke den store forretning i dem mere. Her kom jeg så til at tænke på Pokemon, Bakugan m.v. kort som ungerne også samler. Det kunne måske også laves med disse kort. Jeg kunne godt tænke mig at hære hvad I synes om ideen og samtidig om der er nogle der har en ide om hvad det vil koste at lave en internet side der kan håndtere dette. Glæder mig til at få noget feedback |
Da jeg var yngre brugte jeg meget denne side til at bytte magic kort. Her kan du se hvordan man kan gøre det.
Mht. hjemmesiden, så kan det ikke koste det store, men det er der helt sikkert andre der ved meget mere om.
Held og lykke