Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører andre virksomheder sig via min blog?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dejlige Amino brugere,

Flere og flere virksomheder søger markedsføring via min blog www.barner.dk.

Jeg plejer selv at bruge bloggerwave og adsense til mine andre blogs, men jeg har ikke haft så mange kunder som kommer direkte til mig som jeg har nu... 

Mit spørgsmål er derfor, hvad gør jeg bedst når jeg har designet et banner for en virksomhed som vil have banneret på min hjemmeside? Jeg skal bruge en måde hvor jeg kan måle hvor mange klik banneret får - hvordan gør jeg det? i gamle dage brugte jeg danban og andre bannersystemer - hvad er er bedst idag hvor hvordan sikrer jeg flest klik på banneret (placering, tricks, osv)?

Jeg er ikke interesseret i noget hvor jeg selv skal betale da der intet budget har til det.

Jeg håber i kan hjælpe - kunderne afventer mit tilbud. :-)

Tak

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:59

http://www.openx.org/  (gratis) Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 18:25

Tak martin,

kan du kort fortælle hvordan det fungerer? jeg skal nok selv finde ud af det - men ville være rart at høre om din erfaring

Fra Nordjylland
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:23

Godaften Mark,

Der er mange virksomheder der bruge PR Markedsføring, som mange også kalder pressen, det går ud på at fx. BT skriver om en virksomhed og dem der læser BT kan så læse om denne virksomhed og måske gå ind på firmaets hjemmeside og måske blive en kunde. Sådan fungere det også med din blog og andre virksomheder.

Med venlig hilsen
Christian Nielsen.
14 årig iværksætter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)