Jeg forventede at modtage en MEGET vigtig pakke idag omkring kl 10... Kl. er nu snart 15.30 og den er stadig ikke kommet. Jeg har dog fået at vide fra fragtselskabet, at jeg skal tage det helt roligt, den skal nok komme.
Jeg har nu siddet og trillet tommelfingre og der har bare været så mange ting jeg skulle nå ude i byen idag som jeg ikke har nået fordi skulle vente på fragten. Der er ikke tale om Post Danmark, så jeg kan ikke bare hente den på posthuset imorgen...
Jeg har overvejet at få en postboks, også bestille mine pakker dertil istedet. Men kan andre fragtfirmaer end Post Danmark egentlig leverer til en postboks, eller har Post Danmark også monopol på dette?
Jeg har overvejet at få en postboks, også bestille mine pakker dertil istedet. Men kan andre fragtfirmaer end Post Danmark egentlig leverer til en postboks, eller har Post Danmark også monopol på dette
Det kan du sagtens, der findes flere postboks steder der gerne tager imod leveringer fra UPS, DHL mm.
Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.
Og det er ikke fordi at UPS og DHL har et eller andet samarbejde med Post Danmark?
Det fragtfirma som jeg har "problemer" med er PNL. De kræver at jeg er på adressen for at kunne få mine varer, alternativt kan jeg sætte en fuldmagt op, men har ikke lyst til at have for 20.000 kr varer stående på trappen i et par timer...
Desuden kræver PNL en underskrift - er det noget de klarer på postboks-"kontoret" eller hvad... Ja undskyld mig, men jeg aner intet om postbokse ;)
Hvis du vælger en god postboks udbyder så er der personale på adressen som tager imod alle leveringer og smider dem i din boks, eller lægger dem tilside til du kommer.
Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.