Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stylehair.dk Sælges, fast leverandør aftale

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Efter lang overvejelse er det besluttet at stylehair.dk sælges, da der er lagt fokus på andre projekter.

Siden er helt ny med fokus på salg af ID voks til danmarks billigste pris. Den er som sagt hel ny og uden omsætning.

Der medfølger fast leverandør aftale til 55 kr per dåse, minimum bestilling 20 stk. Der kan også ordnes noget dropshipping.

Siden er 100 % html/css og betaling gennem paypal.

Hjælp til ændring på siden indenfor rimelighedensgrænser medfølger! Kan endvidere også hjælpe med basal søgeoptimering på sitet.

Siden er 100 % klar til salg, og skal bare markedsføres.

Mindste bud 2.000 kr.

Forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis mindstepris ikke opnås

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:34

Anders :):

Forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis mindstepris ikke opnås

Når mindstebudet er 2000 kroner, så kan man vel ikke byde under, og mindtesprisen vil automatisk opnås ved første bud?

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 07:49

Nu har jeg ikke taget den store købmands-eksamen, så der kan selvfølgelig være noget her jeg har overset, men har lige et spørgsmål...

Hvordan (eller måske hvorfor?) kan du sælge 4 stk for 259 kr, hvis du køber dem for 55 kr. pr. stk. Hvis prisen på 55 er excl. moms og prisen på websitet for slutkunden er inkl. moms - så ligner det da en underskudsforretning.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 09:43

Ib Leif:

Nu har jeg ikke taget den store købmands-eksamen, så der kan selvfølgelig være noget her jeg har overset, men har lige et spørgsmål...

Hvordan (eller måske hvorfor?) kan du sælge 4 stk for 259 kr, hvis du køber dem for 55 kr. pr. stk. Hvis prisen på 55 er excl. moms og prisen på websitet for slutkunden er inkl. moms - så ligner det da en underskudsforretning.

Måske derfor han vil sælge biksen.. :-)

xxx

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 12:50

Prisen er også ændret til 269.

Vi afhenter selv og er ikke momregistreret endnu.

Så jo det ville løbe rundt, dog ikke særligt meget man tjener, det er mængden man tjener på :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:54

Så reelt har du kun en forretning fordi du ikke er momsregistreret og vil arbejde for peanuts? Oven i købet er du i et utroligt kompetitivt marked som har flere etablerede spillere (der iøvrigt alle er momsregistrerede).

Sorry, men jeg tror ikke at der er mange der er interesseret i en sådan forretning. Du har nok fundet ud af at der er meget arbejde i at have en webshop og du tjener alt for lidt på de få ordre du måtte have.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 13:01

Hej Anders,

Hvis du hos din leverandører i dag giver 55 kr., så kan jeg fortælle at det faktisk er markedsprisen hos nogle frisører (bla. viborg, og århus) - Så og kalde sig danmarks billigste, er ikke korrekt.

Hvad er det egentlig man får for 2000 kr.? - Hjemmeside, og leverandører - Leverandøren kan man finde ved og søge meget lidt her på amino.

Jeg vil ikke smadre din tråd mere, heller og lykke med salget!

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 13:10

Det her helt i orden alle inputs er velkommen.

55 kr i markedspris har jeg aldrig set det til :) sammenligner nu mest med de andre shops, hvor vi ved køb af mindre antal er billigst.

Hvis man kan nå den unge gruppe på facebook osv, er det klart mængden man tjener på.

Har bare valgt at holde fokus på min e-cigaret butik www.ecigaretten.dk samt nogle andre projekter. Tror det er vigtigt ikke at have alt for meget mellem hænderne.

Tror skam godt at hvis man gider at bruge tiden på den intensive markedsføring det kræver, samt bestillier nogle flere stk af gangen, at det her kunne blive en profitabel forretning.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:11

500 kr er buddet her fra :)

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 14:15

Det er noteret :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)