Hej alle! |
Hej Line.
Det lyder spændende og udfordrende. Har du mulighed for at fortælle en smule mere om konceptet - altså hvad sitet konkret indeholder.
Du skriver social shopping-website - er det så en webshop og forum?
Hej alle! |
Hej Line. Det lyder spændende og udfordrende. Har du mulighed for at fortælle en smule mere om konceptet - altså hvad sitet konkret indeholder. Du skriver social shopping-website - er det så en webshop og forum? |
Jeg synes helt klart I skal holde jer til de sprog, bidragsyderne har evnerne til at formulere sig kompetent i. Indhold er alfa og omega for blogs/nyhedstjenester....og på modeområdet er konkurrencen benhård. Med andre ord så er der tooooooooooooonsvis af engelsksprogede blog/nyhedsportaler om mode - og rigtigt mange af dem er rigtigt gode, ikke kun sprogligt men også fagligt. Så begynder I at smide engelsksproget indhold op, der er under standart, vil det være nærmest umuligt for jer, at få læsere.... Så hold jer til det I er gode til - hvis engelsk ikke er en af de ting, så skal bloggeriet ikke foregå på engelsk. |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Det er et modesite, der udover konventionel nethandel kommer til at integrere deling, styling, real-time-inteaktion med dine venner i shoppingoplevelsen - og som komplementeres af et fashion forum, hvor brugerne kan dele deres indkøb eller lave fiktive styles, som andre brugere så kan kommentere på, designerne fra de forskellige brands blogger og der kommer et fashion-news-center, hvor modenyheder fra ind- og udland listes. |
Tak for uddybelsen, Line. Så vil jeg nok holde mig udelukkende til engelsk. Jeres koncept virker som et, der kan få større succes i flere lande end udelukkende Danmark. Derfor ville det selvfølgelig være mærkeligt, hvis man kun havde sit forum på dansk, hvis sitet rettede sig mod det meste af verden. Selvfølgelig er der nogen, der har sværere ved at skrive på engelsk, men som oftest er det meste forståeligt. I får meget mere ud af at have et "internationalt publikum", og ved at gøre det fra starten skal I ikke pludselig ændre jeres koncept fuldstændigt og derved forvirre jeres kunder. Der vil selvfølgelig være nogle store udfordringer i starten med at markedsføre sig, fordi det er en hård branche, men jeg fornemmer, at I har nogle områder, hvor I skiller jeg ud fra mængden - og det kan I i mine øjne vinde meget på - på den lange bane. En eventuel plan B kunne være, at lave både et dansk og internationalt forum, men det bliver muligvis også noget rod. |
Endnu en god pointe! Også selvom vi bruger translate så alle posts i princippet er læsbare? Og lader det overordnede sprog være engelsk? |
Hvis du hentyder til min "plan B", så ja. Det synes jeg stadig. For hvis der kommer en amerikaner ind på jeres danske forum, vil vedkomne nok ikke oversætte forummet lige meget, hvor nemt og overskueligt det end er. Man skal føle sig velkommen fra starten - ergo hovedparten vil nok foretrække et sprog som de fleste lande taler/skriver |
Hej igen, Line. Vil du ikke være flink at slå PB-funktionen til under din profil - jeg har nemlig nogle spørgsmål til dig. På forhånd tak! |