Jeg laver nogen gange nogen mærkelige kodeord når jeg opretter mig forskellige steder - det er helt tilfældigt hvordan jeg laver mine kodeord nogen gange er det en åbning i et skakparti e4g6d4Lg7 eller en sætning fra en Jumbog - hvor Anders And siger "fire fjer fejer for Fjamsen" - mine kodeord opstår fuldstændigt spontant og der er ikke tænkt en disse over det - men hos mig er det bare sådan at hvis jeg husker mine kodeord, så betyder det at de er vigtige for mig, hvis jeg glemmer dem ( og det gør jeg) så betyder det ikke noget for mig. Jeg har f.eks en facebook profil - jeg glemte kodeordet i løbet af meget få dage - det sagde mig slet ikke noget på det tidspunkt - men det kan godt være at jeg opretter en ny profil derinde igen da jeg er blevet lidt mere klogere sidehen. |
Tobias Thaastrup-Leth:Langt de fleste mobile har i dag en "kodehusker", så det er slet ikke kun iPhone der kan den slags.
Sidder her med en gammel Sony og en gammel Nokia, og de har begge funktionen.
Jeg sidder med tre nokia'er af forskellig alder, og jeg kan ikke finde det på nogen af dem... Hvad hedder funktionen på din?