I går lancerede vi AdTrafficking. Et konsulenthus, hvor vi hjælper medieejer med at booke og optimere deres annoncekampagner på deres medie. Vi kan hjælpe med alt fra booking og materialeindhentning til optimering af kampagner på tværs af forskellige medier. Adtrafficking arbejder i virksomhedernes eksisterende annoncesystemer, og er dermed den eneste danske virksomhed, der leverer rene booking- og optimeringsydelser. Det fungere ved, at medieejer selv forestår salg af annoncer på medieejers hjemmeside. Når et salg er gennemført sendes detaljer herom til AdTrafficking, hvorefter vi sørger for at booke kampagnen i medieejers annoncesystem. Derudover aftales faste optimeringsrutiner, hvor vi fx aftaler at optimere mediets kampagner en gang om ugen. Læs en masse mere på adtrafficking.info. Har vi vækket din interesse er du også mere end velkomne til at give os et kald på +45 70 20 25 66 :o) Tak for din tid :) |
Du skriver, at I "Adtrafficking arbejder i virksomhedernes eksisterende annoncesystemer", skal I så ikke købe licens til et enormt antal programmer?
Jeres ide er selvfølgelig meget fleksibelt, men er der ikke dyrt på langt sigt for kunden? Det vil måske være lettere, at I bruger Adtech til alle jeres kunder, når der er sket en annonce booking.