Jeg har ikke helt forstået hvorfor du bruger så meget tid på Thomas, når du jo ikke synes han er spændende ?
Jeg lader simpelthen være med at læse indlæg fra personer jeg ikke lige matcher med.
Det ikke sagt for at være nedladende. Jeg forstår det bare ikke
'Så meget tid' er så meget sagt. Tager det virkelig så lang tid for dig at læse, forstå og besvare et indlæg? Jeg skriver fire-fem indlæg herinde om dagen, så det er ikke noget der får hele min kalender til at kollapse. Jeg opfatter ikke din kommentar som nedladende. Jeg er godt klar over, at nogle mennesker blander sig utrolig meget i hvad andre gør. Jeg blander mig ikke i hvad folk render rundt og bruger deres tid på, eller hvilke indlæg de kommenterer eller ikke kommenterer på herinde. Men jeg er også klar over, at man ikke kan forvente at møde samme indstilling hos alle andre.
Hvis du har flere spørgsmål eller andre ting du gerne vil diskutere, så må du rigtig gerne sende mig en PB.
Jeg bruger INGEN tid på mennesker jeg ikke interesserer for mig. Det gør min dag så dejlig og effektiv. Men jeg kan se det starter forfra, så jeg tager mig en pause fra Amino, og vender tilbage når Bademesteren har fået styr på det.
Be nice when ever it is possible. It is always possible.
Dalai Lama
Hav det rart :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg fik ikke noget ud af interviewet, synes diskussionen og debatten omkring Lene Espersens gøren og laden er dybt uinteressant. På plussiden er videokvaliteten god og man kan godt mærke, at der har været en professionel inde over. Det er super.
En lille rettelse til overskriften: Det hedder 'flyverskjul', og ikke 'flyskjul'.
Hvad er det egentlig ham Mogens laver? Jeg har været lidt inde på Miracles hjemmeside, men jeg synes det hele er lidt i øst og vest.
Her er et forslag, BZR.
Hvis du synes, at Thomas's indlæg er så uinteressant, hvorfor bidrager du så ikke med, hvad Thomas skulle have spurgt om for at gøre interviewet mere interessant!?
Kan du ikke læse, Thomas? Jeg synes ikke diskussionen om Lene Espersens person er interessant, uanset hvem der bliver spurgt og om hvad. Din ubetingede kærlighed til Thomas slører vist dit syn.
Selv som tekstforfatter kan jeg ikke læse noget ud af dit indlæg netop fordi, der ikke er noget at læse. Hvorfor skulle nogen synes, at det er interessant, at du ikke er interesseret i det pågældende emne? Det har intet med kvaliteten af Thomas interview at gøre. Hvis du ikke er interesseret i det pågældende emne, så lad være med at se interviewet. Det er en no-brainer, kvikke!
Thomas' plusprofil afslørede, at du havde forfulgt ham nådesløst med -karma, og nu fortsætter du med et indholdsløst indlæg?
Min forkærlighed for Thomas skyldes udelukkende, at jeg synes, at det er dejligt at se en så ung fyr forfølge sine drømme. Det er derfor, at jeg har skrevet en gratis pressemeddelelse til ham. Det er fint nok at "kritisere" ham, hvis der er tale om konstruktiv kritik, men du giver absolut ingen.