Hej Allesammen Vores første indlæg her på siden er et spørgsmål til alle jer networkere. Vi er i øjeblikket i fuld gang med at starte et Network Center på tværs af firmaer. Centeret skal i høj grad være en hjælpende hånd til alle nye i de forskellige MLM firmaer, samt et godt tilbud til alle etablerede networkere om leje af billige lokaler til møder, produktkurser, seminarer med videre. I centeret findes alle produkter og print indenfor de tilknyttede firmaer. Mit spørgsmål til dig er, hvad vil du og dit team kunne bruge centeret til og hvilke faciliteter har i brug for, hvad gør i nu og hvor meget giver i for det?
Med venlig hilsen Robert og Heidi
|
Hej Robert og Heidi
Ideen er rigtig god, spørgsmålet er om det er muligt i praksis. De møder der skal holdes holdes jo der hvor der er tilslutning. Det er klart at der er mest aktivetet omkring de store byer, men at lægge et centre i københavn vil primært kun hjælpe folk på sjælland.
Hvis i virklig skal gøre noget så køb en bus eller lastbil så I kan komme rundt i landet. Men hvem skal holde møderne og alt det praktiske det kan man godt få lidt tid til at gå med. Er man mobil kan man også deltage i messer og enkelte forhandlere kan leje sig ind hvis prisen er ok.
Normalt lejer man et lokale eller bestiller kaffe et sted og det koster 50-200 kr pr. person. Det er den pris i er oppe mod. Lokalet størrelse er også bestemt at antal.
Det er normalt ikke en god ide at arbejde i to selskaber og her kan der opstå lidt på sigt som man skal tage forbehold for.
Arbejder I selv nogen selskaber eller hvordan kom I på den ide.
Hilsen Keld
---------------------------------------------------------
BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing