Takker! :-) Dbh Thomas
|
Dennis Kjærgaard:Jeg har godkendt listen med tilmeldte links på trods af at det er søndag
Takker
Debat
Takker! :-) Dbh Thomas
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Super - så der tilføjet link til Moviemerchandise.dk hvor du finder masser af fedt og billigt film merchandise |
|
Takker for linket Jeg skal nok prøve at forbedre mig og skrive med færre søgeord i links beskrivelsen næste gange ,jeg takker mange gange for rådet og god søndag |
|
Tak for jeres tilmeldinger, jeg har lige løbet listen igennem og godkendt jeres links Jeg vil gerne rose jer for at lave gode og unikke beskrivelser. Det er sjældent at jeg må afvise tilmeldinger, som kommer fra aminoer |
|
Så er der godkendt links igen. Hvis du ikke har tilføjes din egen hjemmeside, så kan du tilføje gratis link her. Husk at du kan få fremhævet dit link, hvis du linker tilbage mit linkkatalog. |
|
Så er listen tom igen, så nu kan i tilmelde link og få dem hurtig godkendt Der er nu 251 godkendte kvalitets links |
|
så er der sendt endnu et link |
.
|
Tak, dit link er blevet godkendt |
|
Måske er det bare min computer der driller, men når jeg følger dit link, kommer jeg ind på siden. Problemet er, at siden ser blank ud. Man skal scrolle ned for, at se noget. Ret langt ned faktisk. |
Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side